A
Alkuraskaus menossa
Vieras
Kertokaa äidit/synnyttäneet vinkkejä, miten voisi parhaiten valmistaa kehoaan raskauteen ja ehkäistä pahimpia merkkejä/vammoja raskauden ajalta?
Aloitin hiljattain vatsalihasliikkeet jotka voimistavat myös alaselkää sekä lantionpohjanlihaksia. Liikun viikottain ja syön terveellisesti sekä aloitin multivita-ravintolisän sekä D-vitamiinilisän.
Minua kiinnostaisi tietää mm. miten olette ehkäisseet raskausarpia ja olen kuullut että välilihaakin voi rasvailla ennen synnytystä? Raskausarvilta säästyneet ainakin kertovat saaneena apua runsaasta veden juonnista. Mutta mitä muuta olisi tehtävissä?
Kaiketi parhain keino olisi syödä paljon marjoja, vihanneksia ja kasviksia, mutta muistaa myös proteiinit. Sokerit lopetin kokonaan. Mutta onko raskausaikana odotettavissa jotain muutakin yllättävää? Kertokaa ihmeessä vinkkejä alkuraskaana olevalle.
Aloitin hiljattain vatsalihasliikkeet jotka voimistavat myös alaselkää sekä lantionpohjanlihaksia. Liikun viikottain ja syön terveellisesti sekä aloitin multivita-ravintolisän sekä D-vitamiinilisän.
Minua kiinnostaisi tietää mm. miten olette ehkäisseet raskausarpia ja olen kuullut että välilihaakin voi rasvailla ennen synnytystä? Raskausarvilta säästyneet ainakin kertovat saaneena apua runsaasta veden juonnista. Mutta mitä muuta olisi tehtävissä?
Kaiketi parhain keino olisi syödä paljon marjoja, vihanneksia ja kasviksia, mutta muistaa myös proteiinit. Sokerit lopetin kokonaan. Mutta onko raskausaikana odotettavissa jotain muutakin yllättävää? Kertokaa ihmeessä vinkkejä alkuraskaana olevalle.