Raskautta ajatellen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maikkis

Vieras
kysymukseni kuuluu etta,voiko ylipitkasta kierrosta raskautua ?.Eli ,mulla on ollut yhdet normaalit menkat synnytyksen jalkeen ,ja tassa kuussa ei menkkoja oo viela kuulunut .

Viimeset menkat oli noin 5 vikkoa sitten.eli tooosi pitka kierto.Ovistakaan en ole saanut napattua tassa kuussa joka varman on nyt syyna myohastymiseen.
Eli nyt vaan sit odottelen tadin tuloa.Jo 2 nega testiakin olen jo tehnyt.Sitten viela,tuleko aina kumminkin ovis jossain vaiheessa vaikka pitkaks muuten meneekin.?vai tuleeko menkat ilman ovista myohemmin,Oisko joku joka tietaa?
Oiskohan viela mahiksia kuitenkin??

Moi,
Kyllä voi ihan ihmekierroistakin raskautua!
Tässä oma esimerkkini: sain km 4/2010 (rv20+). Sen jälkeen ihan "normi"kierrot 2 kpl noin 32 vrk.
josta jälkimmäisestä toivoin kovasti jo plussaa uudelleen. Kierron lopussa testailin useamman negan ja jäin vain odottelemaan menkkoja. Sill olin mielestäni jonkinlaisen oviksenkin bongannut minulle tyypillisesti. testasin liuskoilla. Kierron 32 pv kun menkkojen ois pitänyt alkaa tulikin ihme kipua toiselle puolelle alamahaa ja tein ihan huvikseni tällä kertaa digiovistestin ja kappas hymynaama!! Onneksi mieheni sattui olemaan kotona ja ovis hyödynnettin heti ja parina seuraavana päivänä. Ja nyt olen tästä ihmekierrosta raskaana rv 13. :) Ja ovistahan ei välttämättä joka kierrossa tule, varsinkaan vanhemmalla iällä. Tsemppiä!!!!

Yhteistyössä