J
jaana
Vieras
Pakko vähän purkaa nyt, kun itseäni vähän niinkun "ärsyttää" oma olotila. Toiveissa olisi siis kolmas lapsi, mutta mutta..mun pää ei nyt osaa päättää mitä mieltä oikeesti olen. Ollaan puhuttu miehen kanssa asiasta jo melkein vuosi ja kierukan poisto olisi edessä ensi viikolla. Se mikä minua mietityttää, on oma terveys. Oon kärsinyt lisälyönneistä (kammioperäisiä) n.kolmisen vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän ja lisäksi minulla on läppävuoto, luultavasti synnynnäinen. Kardiologi ei näe estettä raskautumiselle, vaikkakin myönsi että toki lisälyönnit voivat lisääntyä. Lääkettä saa siihen kyllä tarvittaessa. Läppävika ei ole toistaseksi vaatinut mitään toimenpiteitä, seurataan niinkuin tähänkin asti.
Mutta mua huolestuttaa silti kovinkin paljon oma olo, en tiedä miksi, pelkään ettei mun sydän kestäisikään uutta raskautta. Viimesimmässä nuo lisälyönnit juuri vaivaksi tulikin ja jäi pysyvästi. Johan se raskaus itsessään on rasite elimistölle ja siihen synnytys päälle. En tajua mikä mua tässä asiassa nyt niin jarruttaa koko hommaa, haluisin niiiin kovasti uutta vauvaa, mutta.. tuo mutta siinä nyt kummittelee, voi kun olisi ihan varma päätöksestä eikä miettisi mitään
kiitti kun sai purkaa mieltä! Ja kertokaa ihmeessä omia kokemuksia, jos jollain on samankalt. tilanteesta.
Mutta mua huolestuttaa silti kovinkin paljon oma olo, en tiedä miksi, pelkään ettei mun sydän kestäisikään uutta raskautta. Viimesimmässä nuo lisälyönnit juuri vaivaksi tulikin ja jäi pysyvästi. Johan se raskaus itsessään on rasite elimistölle ja siihen synnytys päälle. En tajua mikä mua tässä asiassa nyt niin jarruttaa koko hommaa, haluisin niiiin kovasti uutta vauvaa, mutta.. tuo mutta siinä nyt kummittelee, voi kun olisi ihan varma päätöksestä eikä miettisi mitään