Raskautuminen jos kierto vain 20 pvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ellun kana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"ellun kana"

Vieras
Tuossa mietiskelin että minkäköhän kokoiset mahikset on raskautua jos kierto on vaan 20pvää, joskus allekin? Yritys alkaa tässä kuussa, mutta jotenkin vaan muistan lukeneeni, että ovista ei tule jos kierto on noin lyhyt. Mulle ei ole koskaan ollut mitään oireita oviksesta, ei edes aiemmissa raskauksissa. Kuopuksen jälkeen kierto lyheni 25pvästä max 20 pvään.:/ Kuopus nyt 1v, menkat alkoi hänen ollessa 2kk, ja koko ajan noin lyhyt kierto.

Kaikki lapset ovat tärpänneet yk1, ja kierto noissa ollut n.25pvää. No, kohtahan sen sitten huomaa että tärppääkö, olisin vaan kysellyt onko ketään joka on raskautunut näin lyhyellä kierrolla?

Mulla oli kierto 19-21 päivää, kun aloin odottaa esikoista. Murehdin samaa kuin sinä silloin. Mulla meni siis kierto sekaisin, kun lopetin e-pillerit. Kierto ehti tosin olla vain muutaman kuukauden enkä toki tiedä, kuinkaq pitkä kierto oli siinä kuussa, jossa raskauduin. Neuvolassa raskausviikot laskettiin 28 vuorokauden mukaan, mikä musta outoa. Tokaa yrittäessä kierto oli myös lyhyt. Oli siis taas sekaisin imetyksen jälkeen. Jälleen laskettiin raskausviikot 28 päivän kierron mukaan.

Mutta siis on mahdollista raskautua lyhyellä kierrolla :-)

Yhteistyössä