Rasmuksen Lauri hengenvaarassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OMG
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en kanssa tajuu, särkyvästä lasista tulee todellakin hengenvaarallisia sirpaleita, ei parane paljon itse liikkua, kun odottaa vaan, että muut siivoaa palaset pois.

Serkkuni päälle on pudonnut vanhassa talossa ikkunalasi pokineen, ja se oli kyllä kammottava tilanne, ei lainkaan naurattava!

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
Mä en kanssa tajuu, särkyvästä lasista tulee todellakin hengenvaarallisia sirpaleita, ei parane paljon itse liikkua, kun odottaa vaan, että muut siivoaa palaset pois.

Serkkuni päälle on pudonnut vanhassa talossa ikkunalasi pokineen, ja se oli kyllä kammottava tilanne, ei lainkaan naurattava!

Ja jatkan vielä, että tuolloin kiitettiin onneamme, että poika oli ylipäätään hengissä.

Sellainen lasi voi viiltää jonkun tärkeän suonen niin auki, että uhri vuotaa hetkessä kuiviin. Eli hengenvaarassa.

Lapsena kaverini juos rapussa ja törmäs ulko-oveen kädet edellä. Lasi hajos tuhannen siruiksi. Siinä oli hengenlähtö milleistä kiinni kun kaulaan uppos lasin siru just valtimon viereen. Ja naama, kädet, maha täynnä sirpaleita.

Joku aika sitten toinen tuttava nojas parvekkeen oven lasiin ja se hajos. Selkä ja jalat täynnä sirpaleista tulleita haavoja ja verta roiskui.

Että ei minuu ainakaan tuo naurata yhtään.

Yhteistyössä