Ratkaistaa tämä mysteeri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aktiivinen jäsen
27.08.2010
1 931
0
36
Helsinki
minalupaan.blogspot.com
Nyt mulla on kyllä tässä semmoinen mysteeri, että se joka tämän ratkaisee, on ansainnut paljon enemmän kuin papukaijamerkin!

Juttuhan menee näin:

Puhelimeni soi yksi aamu klo 6:14 ja vastasin puheluun

"Liisa... Haloo? ... Haloo? Hmmmhh?!"

Linjalta kuuluu kohinaa. Turhaudun ja pistän luurin kiinni.

Asia vaivasi minua koko aamun. Koska olen sen verran utelias ihminen, päätin soittaa numeroon takaisin. Kukaan ei vastannut.

Puhelimeni soi kuitenkin noin parin minuutin kuluttua ja vastasin

"Liisa"

"No Matti tässä moi, olit soittanu?"

"Joo niin soitin, ku sä olit soittanu mulle kuuden aikaan aamulla."

"En oo kyllä soittanu?"

"No joo kyllä vaan soitit! Kato hei puhelutietojas."

Puhelu päättyi siihen.

Keskustelimme asiasta tänään uudestaan ja kävi ilmi, että tämän ihmisen puhelutiedoissa ei ollut tietoa siitä, että hän on soittanut minulle. Kävi myös ilmi, ettei hänellä edes ole minun numeroani! Eikä minulla hänen.

Että mitähän helvettiä?

Tunnetko ihmisen kun saat kokoajan uutta tietoa?

Sehän tässä sairasta onkin! Hän on kaverini poikaystävä. Tää juttu menisi läpi, jos olisi ollut joku random-ihminen. Joskus näitä haamupuheluja tulee ja menee. Mut miten voisi käydä just mun kaverin poikaystävän kanssa?

Aluksi olin varma, että valehtelee, mutta nyt olen kyllä varma siitä, ettei valehtele (99,9%).

Kerran on tuttu, niin sattumaa ei ainakaan ole, et sun numeroon soitti. Joko hän soittanut vahingossa, eikä ilkiä sanoa tai kaverit tehnyt killerin... Ainahan näihin itsestään soittaviin puhelimiin on löytynyt joku selitys, joku mikä on painanut puhelinta ja saanut jonkun numeron esiin ja sit luuriin... Jos ne puhelimet on siellä kaapissa ollut jotenkin läjässä? Kaappi tärähdelly kun ohi kävellään ja tämä tärähtely saanut puhelimiin liikettä jne... Eiks siellä aleta 6 aamulla touhuleen :D

Tuota ei taida voida selittää väärin tehdyllä soitonsiirrolla. Minun numerooni oli joskus joku vahingossa siirtänyt tulevat puhelunsa ja tämän siirtäjän mustasukkainen miesystävä soitteli koko ajan. Ja raivosi minulle, kun pari ensimmäistä kertaa vastasin, että miksen hae sitä.,. tun .. raa puhelimeen. Oli aika vaikea vakuutaa kaverille, että soitti väärään numeroon, kun soitti pikavalinnalla kännystään naisensa numeroon.

supernatural-tv.jpg

jos miehen puhelimessa ei edes ollu sun numeroa, niin mistä se sillon kun ekan kerra soitto tuli ties sun nimes, että kenen se numero on? :D tosi outoa!

Niinpä. Ei se mun numeroa tiennytkään mistään. Mähän vastasin puhelimeen omalla nimelläni ja hän meni kyllä hämilleen, kuten minäkin. Emme odottaneet yhteydenottoa toisiltamme.

Kauheen hyökkäävä tyyli sulla tuntuu olevan, että enpä yhtään ihmettele jos ujo inttipoju hämmentyy ja valehtelee ettei sillä edes ole sun numeroa.. pääsee vähemmällä selittelyllä. Siis oikeastihan sillä on ollut se sun numero joko muistissa tai sitten jäänyt puhelutietoihin jos sen tyttökaveri on soittanut sulle. Se aamukuuden puhelu on ollut vahinkopuhelu, puhelin taskussa ja soittanut itsekseen.
Ja sen jälkeen se soittaa itselleen outoon numeroon ja kyselee mitä asiaa, jolloin linjan toisesta päästä hyökkää sekopäinen tyttökaverin kaveri. Mitä muutakaan mies tuossa tilanteessa tekee, kuin valehtelee (en oo soittanut, puhelin ollut lokerossa, ei mulla ole edes sun numeroa), pääsee paljon helpommalla niin tyttökaverinsa kuin sunkin suhteen.

Case Closed.

Nyt mulla on kyllä tässä semmoinen mysteeri, että se joka tämän ratkaisee, on ansainnut paljon enemmän kuin papukaijamerkin!

Juttuhan menee näin:

Puhelimeni soi yksi aamu klo 6:14 ja vastasin puheluun

"Liisa... Haloo? ... Haloo? Hmmmhh?!"

Linjalta kuuluu kohinaa. Turhaudun ja pistän luurin kiinni.

Asia vaivasi minua koko aamun. Koska olen sen verran utelias ihminen, päätin soittaa numeroon takaisin. Kukaan ei vastannut.

Puhelimeni soi kuitenkin noin parin minuutin kuluttua ja vastasin

"Liisa"

"No Matti tässä moi, olit soittanu?"

"Joo niin soitin, ku sä olit soittanu mulle kuuden aikaan aamulla."

"En oo kyllä soittanu?"

"No joo kyllä vaan soitit! Kato hei puhelutietojas."

Puhelu päättyi siihen.

Keskustelimme asiasta tänään uudestaan ja kävi ilmi, että tämän ihmisen puhelutiedoissa ei ollut tietoa siitä, että hän on soittanut minulle. Kävi myös ilmi, ettei hänellä edes ole minun numeroani! Eikä minulla hänen.

Että mitähän helvettiä?

Yhteistyössä