Ratsasin miehen lompakon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nikittä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nikittä nyt

Vieras
Joo, en ole ylpeä teostani, mutta tehty mikä tehty. Lompakosta löytyi kuitti kahdesta yökerhon lipusta. Eihän tuo välttämättä mitään tarkoita, mutta epäilykset herää silti. Mies kun on jäänyt kerran kiinni siitä että on matkalla pokannut jonkun naisen ja mennyt tämän kanssa baariin kiehnäämään:(

Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tai että mies on ollut kahteen kertaan samassa paikassa, ellei lipussa ole päivämäärää tms. josta voi todeta, että samana päivänä ostettu molemmat liput.

Siis yhdessä kuitissa on nuo kaksi lippua. Enkä viitsi mieheltä edes asiasta kysyä, ei se minun epäilyjä muuttas kuitenkaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
Tai että mies on ollut kahteen kertaan samassa paikassa, ellei lipussa ole päivämäärää tms. josta voi todeta, että samana päivänä ostettu molemmat liput.

Siis yhdessä kuitissa on nuo kaksi lippua. Enkä viitsi mieheltä edes asiasta kysyä, ei se minun epäilyjä muuttas kuitenkaan :(

no mikä tän alotuksen pointti sitten oli? saada päänsilityksiä?

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Kysy reilusti mieheltäsi asiasta? Voihan se olla miespuolisen työkaverinkin lippu?

ja kysyttäessä varmasti onkin....

No jos reilu ei halua olla, voi tietysti mieheltä kysyä, että kenen kanssa mies oli käynyt yökerhossa. Jos vaikka ystäväsi/ tuttavasi oli miehesi yökerhossa nähnyt :)

Kysy sitten kavereilta että maksoko miehes jonkun niistä sisään vai jonkun eukon. Saat kyllä kyylän maineen, mutta asia selvitetty. Miks ihmeessä kiusaat ittees tollasen miehen kanssa, et luota, et kysy ja epäilet joka tapauksessa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
mä löysin kerran kuitin millä maksettu permis.....eikä suinkaan mieheni ollut sitä ottanut

Kysyitkö mieheltäs siitä kuitista?

osti joululahjaksi muijalle jonka kanssa petti mua

mahto olla ihana lady ku oikein permanentti ja kaikki :D anteeksi..

no tästä on aikaa joten suotakoon se permis hänelle

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja marhe:
No toedätkö onko ukkos ollu jossain viihtellä tuolloin? Tai missä ylipäätään on silloin sanonut olevansa?

Eiliseltä on siis tuo kuitti ja miehellä oli saunailta.

Ja heti piti mennä kyyläämään? Tykkäisitkö itse, jos omaa lompakkoasi nuuskittaisiin heti saunailtaa seuraavana päivänä?

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
mä löysin kerran kuitin millä maksettu permis.....eikä suinkaan mieheni ollut sitä ottanut

Kysyitkö mieheltäs siitä kuitista?

osti joululahjaksi muijalle jonka kanssa petti mua

Miksi annoit anteeksi? Tässä TAAS nähdään, että pettämistä ei ikinä kannata antaa anteeksi, kun unohtamaan ei kuitenkaan pysty ja suhde ei ikinä ole entisellään. Vai olitko ap?

Alkuperäinen kirjoittaja nawi:
kyllä meikäläinen antais paukkua taas oikein olan takaa...

Minä en jaksa enää :( Eikähän mulla ole mitään syytäkään, eihän se rikos ole ostaa kahta lippua. Mutta minkäs teet kun epäilykset herää silti..

Yhteistyössä