Ratsastusta Raisiossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Himpulat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Himpulat

Uusi jäsen
04.11.2004
14
0
1
3 vuotias tyttö haluaisi oman hevosen... No ei ny ihan omaa hevosta voi saada, mutta olisko jollain kokemuksia Raisiossa tai lähiympäristössä olevista talleista? Mihin voisi mennä kokeilemaan ratsastusta?

mä olen joskus ollut yhtä tuntia katsomassa siinä mahittulan tallilla, meno näytti ainakin hyvältä =) eli siis kun tulee myllyltä päin, niin sinne oikealle ohikulkutieltä lukee mahittula! =)

Se Mahittulan talli on nimeltään Alvan talli, siellä on ainakin vielä sama opettaja kuin silloin kun itse kävin vuonna xxx, käytäisiin nytkin mutta kun lähempääkin löytyy ihan hyvä.
Aikanaan siellä oli sellainen tapa että ns takakentällä oltiin alkuun talutusratsastuksessa, jotta ei uuden tarvitse "pelätä" hurjaa laukkaa/ravia ohitse vilistäviä osaavampia ratsukoita.
Mikä on Raision lähiseutu? käydään itse lähiseudulla ja voin sitä myös suositella, jos suunta oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja MaijaMehiläinen:
Se Mahittulan talli on nimeltään Alvan talli, siellä on ainakin vielä sama opettaja kuin silloin kun itse kävin vuonna xxx, käytäisiin nytkin mutta kun lähempääkin löytyy ihan hyvä.
Aikanaan siellä oli sellainen tapa että ns takakentällä oltiin alkuun talutusratsastuksessa, jotta ei uuden tarvitse "pelätä" hurjaa laukkaa/ravia ohitse vilistäviä osaavampia ratsukoita.
Mikä on Raision lähiseutu? käydään itse lähiseudulla ja voin sitä myös suositella, jos suunta oikea.

Raisiossa asutaan ja auto on käytössä että ei se haittaa jos hyvä talli on vähän kauempanakin. (n.20km suuntaan tai toiseen =) )

Alvan tallilta vähän eteenpäin on myös Mäkisen talli... Ihan ok paikkoja molemmat.
Artukaisissa Turussa on kuukausittain sunnuntaisin(?) jotain tutustumispäiviä, joissa pienet saa kokeilla ratsastusta lyhyempiäkin aikoja yms... En tiedä tästä sen enempää, kuullut vaan mutta soita ja kysy :)

Yhteistyössä