Rattaat ja turvaistuin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "helloK"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"helloK"

Vieras
Mä en tiedä yhtään mistä aloittaa kun pitäisi löytää rattaat vaihtoehdoksi nykyisille yhdistelmille, joilla on kyllä mukava lenkkeillä, mutta hankala kulkea kaupoilla (ei käänny hyvin, vie kauheesti tilaa esim. junassa...)

Suositelkaa hyviä rattaita näillä ominaisuuksilla:
- alle 200e
- tilava tavaratila
- kääntyy helposti (esim. kolmipyöräinen tai kääntyvät etupyörät)
- saa makuuasentoon (ja makuuasennossa pääsee käsiksi myös tavaratilaan!)
- näppärät esim. kauppakeskuksissa tai julkisilla liikkuessa mutta hyvät myös ulkoillessa

Myös turvaistuin yli 8 kiloiselle olisi hakusessa.. Sellainen mikä on suht helppo siirtää tarvittaessa autosta toiseen, mutta ei siis turvakaukalo. Ja halpa.

Mun ystävällä on noi Gracon Miraget ja kolmen vuoden käytön jälkeen tosi huonossa kunnossa ja uutena on ostettu. Ne renkaat vaikuttaa jotenkin hepposilta ja huonoilta. Pitäisi kulkea myös talvella, ei tietenkään missään kinoksissa mutta lumessa kuitenkin. Oonko mä ihan väärässä :-)

Miksei voi alunperinkin ostaa tuollaiset vaunut eikä mitään järkälemäisiä yhdistelmiä. Miellä Britaxin Vigourit ja ovat olleet kätevät kaikissa tilanteissa.

Siksi että tilanteet on erilaisia ja kulkumaastot erilaisia.Meilläkin oli kunnon yhdistelmät ja tosi tarpeen kun mentiin kesät hanget ja millon mettässä. Rinnalla oli matkakärrit noita kauppajuttuja yms varten.

Britax Vigour X3. Tosi hyvät ja ketterät. Uutena maksaa kyllä jotain 449 tai sinnepäin muistaakseni, mutta huuto.netistä voi saada hyviä sellaisia. Itsellä noi siis on ja ollaan kyllä luopumassa, sillä tuplat ovat tulossa tilalle... Surullista luopua noista, mutta minkäs voi... Huuto.netiin noi meidänkin varmaan kohta kyllä päätyy.

Jos pystyt rekkauttuun laita mulle yksäriä. Mulla juuri sun tarkoituksiin sopivat rattaat myynnissä huutiksessa. mitään tunnuksia en tänne voi laittaa. lähtee reippaasti alta sataselella. nukkuma-asennon lisäksi 3 muuta asentoa. tavaratila järjettömän iso ja sen etuosan saa laskettua,juuri niin että kassit saa sinne vaikka vaava nukkuisi. turvakaari/tarjoitin lapselle. siis toimii turvakaarena. 5 piste-vyöt. vanhemalle muyös tarjoitin jossa kannellinen luukku. jalkatuki. Etupyörissä jousitukset. suojaava kuomu ym ym...tai laita s.postiosoitteesi,laitan kuvia. on mustat keltaisin tehostein,todella tyylikkäät,en vaan muista mikä gargon malli oli mutta perässä oli de luxe.

Viimeksi muokattu:
Graco Mirageilla ei tee kyllä yhtikäs mitään lumisohjossa :D Mutta kauppakeskuksessa ne on ihan paselit.

Ei niitä ole mihinkään ulkoiluun tarkoitettu tai ainakaan ne siihen mun mielestäni sovi.