Rattaat kaatuivat ojaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Taa

Aktiivinen jäsen
08.05.2008
6 174
6
36
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1681526

Mikäli joku ei vielä iltasanomia lukenu..

Olikohan tuo 6v siis ihan yksin vauvaa työntelemässä?

mä olen sanonut kaverille, että ne muutamat lisäsekunnit,kun sinun poikasi on pää veden alla, saattaa tulla kalliiksi..Rakkalla ystävälläni on vajaa 3v poika,joka saa toisinaan olla yksinn ulkona,kun äiti käväsee sisällä..ja toisinaan poika saa häärätä yksinään ulkona jonkin aikaa..talon alapuolella on oja täynnä vettä..

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Kyl tuost iha sen käsityksen miä ainakii sain et yksin oli 6v vauvaa työntelemässä

:o

Näin. Jos äiti olisi ollut työntämässä niin eiköhän hän olisi itse pelastanut lapsensa, ei tuossa mainita mitään missä äiti oli.

Pääasia että vauva saatiin pelastettua.Jos sitten olikin niin, että äiti ei ollut lähettyvillä, vaan 6v yksikseen työnteli rattaita, niin eiköhän tässä kohtaa varmaankin otettu opiksi.Tälläisiä vahinkoja voi sattuja, vaikka äitikin olisi ollut pihalla...ei tarvi kuin selkänsä kääntää, niin silloin voi jo tapahtua.Joten eiköhän heti alkuun jätetä syyllistämiset sikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maine Coon:
Pääasia että vauva saatiin pelastettua.Jos sitten olikin niin, että äiti ei ollut lähettyvillä, vaan 6v yksikseen työnteli rattaita, niin eiköhän tässä kohtaa varmaankin otettu opiksi.Tälläisiä vahinkoja voi sattuja, vaikka äitikin olisi ollut pihalla...ei tarvi kuin selkänsä kääntää, niin silloin voi jo tapahtua.Joten eiköhän heti alkuun jätetä syyllistämiset sikseen.

No näinpä juuri. =)

Yhteistyössä