ratti rattaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taf_Ratasratti_syv.jpg

tälläinen oli meillä ja hinta näyttää olevan 15 e...

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
joo, noita kirkkaanvärisiä näytti olevan ainakin netti-Anttilassa. että jospa vilkaisen livenä joku päivä. tai kattelen huomenna kauppakeskusesta Lempäälästä.

Makuasia tottakai.. =) mutta meillä tosta tykättiin kovasti ..

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
joo, noita kirkkaanvärisiä näytti olevan ainakin netti-Anttilassa. että jospa vilkaisen livenä joku päivä. tai kattelen huomenna kauppakeskusesta Lempäälästä.

Makuasia tottakai.. =) mutta meillä tosta tykättiin kovasti ..

niin, mä kyllä luulen että toi meidän tiipero tykkäisi tuosta ihan älyttömästi. täytyy vaan pehmitellä isukkia ostamaan :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Meillä oli tuontapainen mikä Mutterin viestissä. Eihän se mitä pysynyt paikallaan, valui koko ajan. Ja toisakseen se kiinnosti lasta tasan pari minuuttia :snotty:

kumpi noista, toi kirkas vai mustavalkoinen? mä voin sen sulta lunastaa jos hinnasta päästään yksimielisyyteen...

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Meillä oli tuontapainen mikä Mutterin viestissä. Eihän se mitä pysynyt paikallaan, valui koko ajan. Ja toisakseen se kiinnosti lasta tasan pari minuuttia :snotty:

kumpi noista, toi kirkas vai mustavalkoinen? mä voin sen sulta lunastaa jos hinnasta päästään yksimielisyyteen...

Monivärinen se oli. Mutta arvaa vaan onko mulla hajuakaan missä se on? Luulen että vintin uumenissa eikä sieltä ihan helposti löydy. Jos kohta on enää tallessakaan kun se oli kuopuksella kokeiltavana ja siitä on kohta 7v. Mutta varmasti löydät kaupastakin vastaavan, mekin taidettiin Halpahallista se ostaa aikanaan joten eiköhän niitä vieläkin löydy
=)

Yhteistyössä