RATTOPOIKA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rattopoikaxxx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi nyt vain mutta minulla ei olisi moinen voinut tulla edes mieleen...ei edes sinkkuaikanani, jota kesti aivan liian kauan.Seksistä olen aina pitänyt ja sinkkuna olin lähes aina puutteessa, muttei siltikään. =( Rattopoika on miespuolinen huora, enkä hyväksyisi jos mieheni olisi käyttänyt kyseisiä naispuolen edustajan tuottamia palveluita, en sen enempää kuin omalla kohdallanikaan.

Uskoisin silti, että sille tarjonnalle voisi olla kysyntää...on varmaan naisia jotka ostaisivat palveluitasi.Minä en niihin kuulu, vaikka olen puhelintytön uraa harkinnutkin. =) Mutta en alkaisi kuitenkaan prostituoduksi, se olisi aivan liian "paha juttu".

En sinua ala tuomitsemaan, tee niin kuin tahdot, toin oman mielipiteeni julki.Mieti nyt kuitenkin tarkkaan ja onnea valitsemallasi tiellä.

Olen nuori ja ujo, kun tultiin ehdottelemaan en heti tajunnut että haluaa seksiä. Nyt olen ollut vanhempien naisten kanssa kun haluavat. On kaikenlaisia haluja joutunut tekemään. Eipä tarvii olla yksin joskus useammankin kanssa.

Viimeksi muokattu:
Arvoisat Naiset,

Haluaisin kysyä teiltä mielipidettä ja vinkkejä. Olen siis mies, 4-kymppinen sinkku. Olen alkanut kiinnostua yrittämään ns. rattopojan uraa, sivutoimisena harrastuksena, hyvässä akateemisessa päivätyössä olen ja tarkoitus jatkaakin olisi. On tullut ``iskettyä`` naisia aika paljon viimeaikoina ( n. 150 naista kahden vuoden aikana) Siitä hommasta on mennyt vähän maku ja haluaisin kokeilla josko maksullisena miehenä homma olisi mielekkäänpää. Pidän sitä houkuttelevana asiana, pientä korvausta vastaan jos hommaa tekisi niin siitä voisi saada ihan erilaisia tuntemuksia. Minä voisin antaa vain ja ainoastaan parastani, ja vastaavasti toivottavasti vastapuoli saisi jotain sellaista jota kaipaa ja josta olisi vähän valmis vielä maksamaankin.

Kysymykseni kuuluu teille Naiset että mahtaisko tällaiselle olla kysyntää, ja jos olisi niin missä kysyntä ja tarjonta voisi kohdata, eli mistä voisin saada kontaktia sopiviin Naisiin? Tiedän että naiset saa seksiä halutessaan helposti, moni maksullisia käyttävä mieskin varmasti saa seksiä muutenkin, kuitenkin uskoisin että tällaistakin tapahtuu. Kertokaa mielipiteitä, neuvoja ja ehkä kokemuksiakin.

Jos mies on 40+, kysyy neuvoja ja vinkkejä ja vielä kaiken lopuksi tiedustelee olisiko kysyntää.
EI OLE, perustelut esitin edellä. Lisäksi kehottaisin ostamaan peilin ja katsomaan siihen.

Hyvää alkavaa viikonloppua, antaa niiden tehdä hommat jotka tekee. Lopetetaan tämä "minä kysyn tyhmiä" leikki tähän.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä