Ravintola Minos kampissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meitä ei päästetty edes sisään siihen ravintolaan, niin että ei haisuakaan. Tein pöytävarauksen sinne 5:lle, mutta en tajunnut sanoa että 3 ruokailijaa on lapsia. Ravintolan omistaja hääti meidät heti ovelta pois kun näki lapset. Mun olisi kuulemma pitänyt sanoa jo varaustilanteessa, että seurueeseen kuuluu lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25037418:
Meitä ei päästetty edes sisään siihen ravintolaan, niin että ei haisuakaan. Tein pöytävarauksen sinne 5:lle, mutta en tajunnut sanoa että 3 ruokailijaa on lapsia. Ravintolan omistaja hääti meidät heti ovelta pois kun näki lapset. Mun olisi kuulemma pitänyt sanoa jo varaustilanteessa, että seurueeseen kuuluu lapsia.

miten toi voi olla mahdollista??? Itse kävelin paikan ohi muksun 5v kanssa ja kävin varaamassa pöydän 7 hengelle, mutta en kyllä maininnut että pari näistä syöjistä on lapsia. Noloa, jos jäädään ravintolan ulkopuolelle tollasen asian takia, mennään meinaan maistraatissa naimisiin ja tonne oli tarkoitus mennä syömään sen jälkeen.

[QUOTE="tiina";25037467]miten toi voi olla mahdollista??? Itse kävelin paikan ohi muksun 5v kanssa ja kävin varaamassa pöydän 7 hengelle, mutta en kyllä maininnut että pari näistä syöjistä on lapsia. Noloa, jos jäädään ravintolan ulkopuolelle tollasen asian takia, mennään meinaan maistraatissa naimisiin ja tonne oli tarkoitus mennä syömään sen jälkeen.[/QUOTE]

Varautukaa sitten tylyyn kohteluun. Voi toki olla että ette joudu samanlaista kohtelua kokemaan, mutta koskaan ei tiedä. Aika moni muukin on ko. ravintolaa haukkunut. Tai siis sitä "asiakaspalvelua". Ruoka on kuulemma kuitenkin ihan hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25037418:

Wtf??? Näköjään Minosta ei voi arvostella eat.fissä. Harmi, sillä se on erittäin hyvä paikka pistää palautetta. Mun mielestä tällaisten kokemusten pitää levitä, ettei muut erehdy samaa "virhettä" tekemään, vaan voivat suoraan valita toisen ravintolan.

Mihin muuten sitten päädyitte syömään?

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25037556:
Minoksen omistaja on myös poistanut saamansa arvostelut ravintola-arvostelusivustoilta. Kertoo ehkä jotain paikan hengestä...

Aa, kirjoitin äsken lukien vain aloitusviestin. Eli ilmeisesti sitä on voinut ennen arvostella... Huhhuh, minä en sinne ainakaan aio mennä syömään. Et ole muuten ainoa, joka on saanut tylyä kohtelua siellä, olen kuullut sellaisesta ennenkin, mutta en noin törkeästä, että pöytäseuruetta ei edes päästettäisi sisään. :O

Siellä on minustakin huono palvelu, henkilökunta on tosi tylyä. Eikä ruokakaan mitään erikoista ole minun makuuni, kaksi kertaa olen ollut syömässä ja mieleen on jäänyt se, että alkusalaatti Minoksessa=kasa porkkanaraastetta.

kävin eilen Kampin kreikkalaisessa Minoksessa syömässä. Täysin ylihinnoiteltua ja keskinkertaista ruokaa, joka tarjoiltiin haaleana. Ravintolasali kumisi tyhjyttään, mutta tarjoilijoita ei pahemmin kiinnostanut asiakkaiden palveleminen. Kukaan ei käynyt kysymässä onko kaikki hyvin, maistuuko ruoka, haluatteko jotain muuta. Ja kaikki tämä, vaikka olin jo tullessa kertonut, että juhlimme ystäväni synttäreitä :-( -> RAVINTOLA MINOS, EN SUOSITTELE.

Yhteistyössä