Ravintolaruoan hinta laskee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja yrittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
No mä en kyllä usko, että se kuluttajalle näkyy. Ei mikään ravintola rupea laskemaan hintojaan sen takia. Kuhan vaan keräävät itse suuremmat voitot... Kun kerta ennenkin on siihen hintaan myyty niin myydään vastedeskin. Eivät ne yrittäjät tyhmiä ole.

No kyllähän vaan laskee. Kassakoneeseen ei tarvitse kuin muuttaa alv-prosentti niin hinnat laskee automaattisesti. ALV on läpikulkuerä ja ei vaikuta firman tulokseen mitenkään. Tai no siis tietty varmasti kysyntä kasvaa ja kierto lisääntyy kun alv laskee. Siis kaikki voittaa.

Ja sä luulet, että sit painetaan uudet listat jne sen takia, että voidaan LASKEA hintoja? Eipä laskenut yhdelläkään tietämälläni kampaajalla ALV-prosentin vaihduttua. Kummasti kyllä nousi monella myynnit sitten. Ja eikös siinäkin syy ollut vain se, että pimeiden töiden määrä vähenisi...

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
No mä en kyllä usko, että se kuluttajalle näkyy. Ei mikään ravintola rupea laskemaan hintojaan sen takia. Kuhan vaan keräävät itse suuremmat voitot... Kun kerta ennenkin on siihen hintaan myyty niin myydään vastedeskin. Eivät ne yrittäjät tyhmiä ole.

Ja millähän kummalla ne suuremmat voitot kerää?! Laman aikana ihmiset syö vähemmän keskitason- ja kalliissa ravintoloissa. Tottakai se on ravintoloiden OMA etu laskea hintoja.

Yhteistyössä