S Sami Vieras 16.10.2005 #1 Tule tänne melli niin niin hyväilen,nuolen ja rakastelen sua pari tuntia!
S Sami Vieras 16.10.2005 #4 Se saa ekana kunnon hoidon ja kuvan millä hoidetaan joka laittaa numeronsa!
S Sami Vieras 16.10.2005 #7 Näinhän tää kivaa,ei tarvi mennä baariin kyttäämään pimperoo,odottelee vain""viestejä""!
S Sami Vieras 16.10.2005 #10 Toinen päivä tytöt sitte.Vanha tuttu soitteli et haluais kunnon hoidon ja kun täs foorumis ei tullu valmista niin mikä ettei!
Toinen päivä tytöt sitte.Vanha tuttu soitteli et haluais kunnon hoidon ja kun täs foorumis ei tullu valmista niin mikä ettei!
S Sami Vieras 17.10.2005 #11 No saanu on tyttö sekä minä ja kunnolla molemmat,yhtä rakastelua vain aamusta iltaan.Välillä puusaunassa,vilvoitteleen,pikaiset pystys halkopinoa vasten et semmosta se on hani sun muut.Et jos haluaa saada on pakko antaa!
No saanu on tyttö sekä minä ja kunnolla molemmat,yhtä rakastelua vain aamusta iltaan.Välillä puusaunassa,vilvoitteleen,pikaiset pystys halkopinoa vasten et semmosta se on hani sun muut.Et jos haluaa saada on pakko antaa!
S Sami Vieras 18.10.2005 #16 Tekipäs taas hyvää,pari kertaa edestä ja takaa,saunaan ja uudestaan!Et sitä rataa melli ja hani!Jos haluaa saada on pakko antaa!Numero?
Tekipäs taas hyvää,pari kertaa edestä ja takaa,saunaan ja uudestaan!Et sitä rataa melli ja hani!Jos haluaa saada on pakko antaa!Numero?
M Minä Vieras 19.10.2005 #18 ..olet sä epätoivoinen, mene suihkuun, laita puhdasta päälle ja mene töihin, mitä täälä luuhaat yöt päivät, et täältä mitään löydä.
..olet sä epätoivoinen, mene suihkuun, laita puhdasta päälle ja mene töihin, mitä täälä luuhaat yöt päivät, et täältä mitään löydä.
S Sami Vieras 19.10.2005 #19 Jos totta puhutaan niin tästä porukasta minä olen vähiten se epätoivoinen!!!