(ei otsikkoa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...voimaa juon Sun huuliltas...napitan takkiasi auki, samalla kun löysäät solmiotani, suutelemme toisiamme pitkään, näykit kaulaani, puraisen hellästi korvaasi..

Vien käteni takkisi alla liiviesi hakaselle, vapaudut niistä...leivon tisujasi voimakkain ottein...huokaat ja tunnet kostuvasi lisää, otan Sinut syliini ja nostan Sinut sivupöydälle selällesi, paperit vain lentävät...raotan stringiesi edestä kapeaa kangasta...

..huomaan yllätyksen silmistäsi, kun tulen huoneeseen. Tulin vähän odottamatta, mutta en malttanut odottaa iltaan asti. Olen jo kiihkoissani, kun tulen huoneeseesi. Kävelymatka autoltani huoneeseesi, alusvaatteisillani takin alla, on kiihottanut minua melkoisesti.

Laitat huoneesi oven perässäni kiinni ja nappaat minut syleilyysi. Suutelemme nauttien. Löysäilen solmiotasi, avaan paitaasi, kuljetan käteni paitasi sisälle ja hyväilen rintakehääsi. Sormesi avaavat takkiani, kätesi seikkailee vartalollani, kulkeutuu selkääni pitkin ylöspäin ja pysähtyy hakasten kohdalle. Avaat hakasen ja kätesi tarttuvat rintoihini. Voih! Kuinka ne ovatkaan kaivanneet käsiäsi, huuliasi, kosketustasi! Nostat minut pöydällesi ja kätesi siirtää hiukan stringejäni. Jännityn odotuksesta. Huuh, tuot kielesi leikkimään kosteikossani. Nostan jalkani pöydän reunalle koukkuun ja makaan selälläni papereittesi päällä. Pidän päätäsi tiukasti pillullani ja nautin olostani. Lantioni puskee suutasi vasten. Upotat välillä sormeasi sisääni lämpimään ja samalla kielesi seikkaillee salatuissa paikoissani. Teet niiiin hyvää.

Nousen ylös, tönäisen sinut istumaan tuoliisi. Avaan vyösi, nappisi, vetoketjusi. Housuistasi nousee kalusi jo melkein valmiina iloitteluun. Polvistun tuolisi eteen ja nuolaisen kalusi kärjestä, kiusailen kielläni terskaasi. Otan kärjen välillä suuhuni ja kuljettelen kieltäni sen ympärillä. Kiusaan, kiusaan. En koske lainkaan varteen. Kieleni loikkaa terskalta suoraan pusseille ja nuolen niitä pitkään, ihan märiksi. Puhaltelen kevyesti märille pusseillesi. Nautin kovan, mahtavan kalusi katselemisesta. Imaisen pussin suuhuni ja imen sitä vähän. Hitaasti alan kuljettaa kieltäni kalusi vartta pitkin ylöspäin. Tulen kärjen kohdalle ja sinä jo kovasti haluaisit enemmän.. Otat niskastani kiinni ja survaiset kalusi kovalla otteella suuhuni. Imaisen sinut. Käteni hyväilee pussejasi samalla kun suuni nauttii työskentelystään.

Kuka tahansa voi milloin tahansa tulla ovestasi sisään, ja mitä hän näkisikään?..

...nojaan tuolissani enkä ole enää henkisesti paikalla kun kielelläsi kiillotat miekkaani, varmaan huomaat että Sinun on uskaliasta jatkaa tuota...nojaat pöytääni kun tuon kaluni takaapäin huulillesi, huh kun olet valmis ja kostea, tunnet terskani luolasi suulla, sormillasi painat sen aarrekammioosi...näyttöpääte tärisee kun nain Sinua voimakkailla työnnöillä, pallini läiskähtelevät peppuasi vasten, sähköpostini piippaa...taisin laittaa oven lukkoon vai laitoinko ?

Olet sylissäni selkä minuun päin, ratsastamme tuolissani, haet sellaisen asennon, jossa iso pomoni uppoaa lemmenlähteeseesi toosi hyväää tekevällä tavalla, nyt jos joku tulisi niin...kannattelen Sinua reisistä, hyväilen selkääsi ja hiuksiasi, jumaloin kaunista sivuprofiiliasi kun käännät päätäsi...

Ovelle koputetaan! Ei voi olla totta...voihkaisten kuiskaat että otetaan tulija mukaan..minulla on millisekunti aikaa miettiä..jos se on se flirttaileva punahiuksinen hempukka naapuritoimistosta entä jos se on varatoimitusjohtaja entä jos..älyän kuitenkin painaa punaisen varattuvalon päälle...

-kylläpä sonera tökkii taasen tänään-

..miten uskomattoman paljon pidänkään sinun nuolemisesta, maistut niin taivaallisen ihanan kiihottavalta. Omakin kiihkoni kasvaa sykähdyttävällä tavalla kun kalusi on suussani.
Rutistan käsilläni pöydälläsi olevia papereita samalla kun otat minua voimakkaasti takaapäin. Kuinka nautinkaan tästä. On hekumallista olla tässä hieman alisteisessa asennossa ja tuntea voimasi. Kun istahdat takaisin tuoliisi ja minä valuvan märkänä syliisi, upotat keihääsi niin syävlle sisääni että melkein huudan. Voi hyvä jumala, älä vaan lopeta tätä nautintoa koskaan! Ei tällaista nautintoa voi olla olemassakaan!

Ovellesi koputetaan ja hätkähdät. Hmmm, kukahan siellä on? Painat valon varatuksi. Oletko varma että haluat laittaa sen päälle? Entä jos siellä olisikin se punahiuksinen nainen? Josko kurkkaisin kuka siellä on? Ottaisin hänet oikein mielelläni mukaan ;) Kestäisitkö sinä kahta naista? Pystyisitkö meitä hoitamaan? Kurkkaan vastusteluistasi huolimatta ovelle ja siellähän hän, flirttaileva tyttönen jota olet päivisin katsellut... Hän häkeltyy, punastuu, mutta tulee pyynnöstäni huoneeseesi. Vien käteni hänen kasvoilleen ja hyväilen kevyesti, kosken punaisia hiuksia ja otan kevyesti niskasta kiinni ja suutelen hellästi punattuja huulia. Sinä katselet tuolillasi istuen meitä. Tyttö vastaa suudelmaan ja se on varma merkki siitä, että hän lähtee leikkiimme mukaan. Nam, tämähän paranee aina vaan. Riisun tytöltä paidan ja kuljettelen kättäni liivien päällä, tunnen kuinka hänen nännit alkavat koveta, samalla hän katselee sinua, kuinka hellän hitain vedoin hyväilet kaluasi. Avaan liivit ja heitän ne pois, suutelen molempia rintoja, nuolen, NAUTIN!!!!!!!!!!

...sieluni silmin näen, miten urani tässä firmassa loppuu, kun lanteet keinuen kävelet saapikkaissasi ovelle ja avaat sen. Oven takana seisova punatukka häkeltyy täysin, kun näkee pikku asetelmamme..

Vedät hänet sisään, tytön katseeseen syttyy heti kiimainen, himokas kiilto, kun hän tajuaa missä mennään. Otat hempukan heti hoitoosi, seuraan näytelmää tuolissani istuen, tosin kaluni ei jostain syystä halua istua..

Suudelmin ja hyväilyin saat tytön kiihtymään, riisut hänet, punatukka luo himokkaita silmäyksiä sapeliini..tiedän piakkoin joutuvani tiukoille teidän kahden naarastiikerin kanssa..nautitte toisistanne hitaasti, silmäilette minua melkein arvostelevasti: nyt pistetään tuo jätkä tiukille..

Viimein tyttö tulee luokseni ja kipuaa syliini, asetat kaluni hänen pimpalleen ja hän painaa voihkaisten minut sisäänsä..

-namia-

..kuinka märkä tyttö jo onkaan. Ihanan houkuttelevan kostea. Hän istahtaa syliisi ja pääsee nauttimaan mahtavasta kalustasi. Katselen miten kovuutesi uppoaa hänen mehukkuuteensa. Näkymä kiihottaa minua sanoinkuvaamattoman paljon. Kätesi pyörivät tytön rinnoilla enkä voi olla tulematta lähemmäs. Suutelen tyttöä uudelleen, hellästi, vähän näykkien.

Hetken päästä tyttö nousee sylistäsi ja polvistun eteesi. Nuoleskelen pitkään nautiskellen kalultasi hänen mehukkaat maut. Tyttökin polvistuu viereeni ja yhdessä nuolemme upeaa, kiiltävää, kovaa kaluasi...

..ei mene kuin hetki kun tämä normaalisti miehen puutteessa keimaileva punatukka laukeaa sylissäni nautinnosta väristen..katselet vieressä..villiinnytät Hänet suudelmillasi..hämillisenä posket kuumottaen Hän nousee päältäni vetäytyen minusta. Pimpat märkinä kiiltäen molemmat polvistutte ja otatte komeuteni punaisten huulienne hellään huomaan, taivas varjele, tämän täytyy olla unta..katseestasi näen, että aiot kohta Nenne näyttää Hänelle miten minut otetaan..

..suorastaan kilpailette siitä, että kumpi teistä saa pidettyä kaluani enemmän hyvänä, vuoronperään hyväilette, imette ja nuolette sitä, itse olen hämärän rajamailla tuolissani..

Vaikuttaa todella siltä, että aiot antaa tuolle punatukkapimulle tyylinäytteen taidoistasi kun nouset päälleni jälleen selin minuun ja aloitat ratsastuksen..välillä vedät miekkani pois pillustasi ja hierot terskalla klittaasi..kasvoiltasi kuvastuu häpeämätön, julkea nautinto..jatkat päälläni, yllätysvieraamme suutelee täriseviä tisujasi ja Sinua..välillä lopetat hetkeksi kokonaan ja tyttö pääsee nuolemaan Sinua sieltä, samalla kun Hänen kätensä on löytänyt oman kosteikkonsa..hoen mielessäni että tämä ei ole totta, EI VOI OLLA..

-yllätystyömatkan jälkeen takaisin-

...koko vartaloni suorastaan tärisee nautinnostani. Nautiskelen nuollessani punatukkaista tyttöä lemmen sopukoista, miten hyvältä hän maistuukaan. Kuinka kiihottavaa onkaan maistella hänen makujaan kalultasi. Kuinka järisyttävän hekumallista on ratsastaa mahtavalla suonikkaallasi ja samalla suudella tytön huulia, hyväillä hänen kauniita rintojaan. Tämä on taivas!

Nojaudumme molemmat naiset pöytääsi vasten, suutelemme toisiamme kiihkeästi ja katselemme taaksemme sinua, kummallakin odottava ilme..pyllistämme kumpikin siinä pöytääsi vasten ja molempien märät pillut odottavat sinua sisäänsä...

..villeimmätkin haaveeni toteutuvat..kun nojaatte pöytääni en ole enää varma, että olenko se minä, joka tässä todella heiluu stondaavan kalunsa kanssa ja koittaa valita, kumpaan ihanaan luolaan miekkansa survaisee..tyttö vikisee hurmiossa, kun työnnän aisani hänen tiukkana värisevään lihaansa..vain minuutti ja asetun taaksesi..siunatkoon miten syvälle Sinuun pääsenkään tässä asennossa..tyttö katselee jälleen ihastellen suoritustamme..

..jokamiehen unelmana taitaa olla kaksi naista??.. Myönnettävä kuitenkin on, että 2N ja 1M on minullekin se paras kokoonpano... emme tytön kanssa sentään tappele siitä kumpaan milloinkin työnnyt, vaikka kumpikin, tietenkin, sinua haluamme, hyväätekevää sauvaasi.. kuinka taivaallista onkaan kun työnnyt sisääni takaapäin, pidät kiinni pakaroistani ja ihana tyttö katselee vierestä, kaivaten jo omaansakin jotain..hän painautuu sinua vasten ja suutelet häntä samalla kun painut lujasti syvälle sisääni..kuljetat kätesi tytön kosteikkoon ja työnnät pari sormeasi sisään..tyttö kiemurtelee ja alkaa hitaasti laskeutua polvilleen..vetäydyt hetkeksi ulos ja tyttö imaisee kalusi suuhunsa..nautiskelee siitä, imaisee syvälle suuhunsa ja tulen pöydältä hänen viereensä lattialle. Katselet siinä seisoessasi, miten me tytön kanssa yhdessä nuolemme varttasi, vuorotellen imaisemme sinut suuhumme, kätemme vaeltevat märällä kalullasi...

..ilman muuta FFM on jotain tajuttoman fantastista..nyt alkaa olla jo kestäminen koetuksella, nieleskelen ja jalkani vapisevat kun imette minua käyntiin..ilkamoivin katsein nuolette ja hyväilette kaluani, teidän yhteinen aikomus näyttää olevan räjäyttää minut tähän paikkaan..silittelen hiuksianne kun olette polvillanne edessäni..kivikovissa kasseissani alkaa tuntua siltä, että kohta tapahtuu jotain..

..kuinka hekumalliselta tuntuukaan olla kauniin punaverikkösi kanssa sinusta nauttimassa.. näyttää järisyttävän hyvältä katsoa ihan muutaman sentin päästä, miten tyttö imaisee kalusi suuhunsa..kun tyttö hetkeksi päästää sinut pois suustaan, voi suudella tytön suuta ja leikkiä hänen kielellään ja imaista maut suusta. Kuljetamme yhdessä kieliämme varttasi pitkin ja tyttö imaisee sinut taas suuhunsa. Kuljetan käteni kalullesi ja hyväilen melko kovasti ja rytmikkäästi ihanaa suonikasta, purkautumispisteessä olevaa kaluasi. Katselen kasvojasi ja näen upean nautinnon silmistäsi, kasvosikin paljastavat, kuinka kovasti pinnistelet vielä hiukan, pitkittääksesi nautintoasi. Ääntelysi on pidätellyn voimakasta möyrintää, yrität olla hiljaa, ettei käytävässä kukaan huomaisi, mitä huoneessasi tapahtuu..
Kun paine vielä hiukan kasvaa, alat uskomattoman kovalla voimalla purkautua, ihanaa nestettäsi syöksyy paineella ja tyttö imaisee ensimmäiset suuhunsa. Katselet samalla kuinka spermasi lentää puuskittain meidän molempien naisten kasvoille, rinnoille, suuhun. Käteni jatkaa vaativaa liikettään ja tytön kanssa molemmat nuolemme upeaa kaluasi aina huokaistavaan loppuun asti. Suutelemme tytön kanssa ja nuolemme toistemme kasvoilta ja rinnoilta lemmennestettäsi. Nautimme.

..tajuan että patoni murtuu, paiskaudun virran vietäväksi ja heiteltäväksi..karjaisten laukean tavalla jota en koskaan ole vielä kokenut..selkääni pitkin menevät väreet samalla kun kassini kutistuvat ja nesteeni ryöpsähtävät päällenne..

- Duunikaveri väitti tänään kuulleensa naisen voihketta huoneestani..olin ällistynyt ;) -

-emme kai sentään liian äänekkäästi ole äännelleet huoneessasi? Vai oletko jo päässyt punapääsi kanssa live-elämässä eteenpäin...??? Wau, jos olet :) kateellisena täällä... -

..kuinka nautinkaan katsellassani sinun nautintoasi..kuinka tajunnanräjäyttävän kiihottavaa onkaan, kun suudellessani tyttöä maistan spermasi hänen huuliltaan, rinnoiltaan...

...mutta jos se punapää onkin minun tuhman ja villisti laukkaavan mielikuvitukseni tuotetta vai onko Hän sittenkin totta, en enää tiedä...mutta Nenne, pointti on siinä, että Sinä kuitenkin OLET OLEMASSA JA TOTTA ;)

En näköjään osaa enää lainkaan suomea (Olet tainnut sekoittaa minut).
Ekassa lauseessa näyttää olevan viimeinen sana liikaa..
Anyway, sinulla on hyvin ""nappaava"" mielikuvitus.

Who knows, vaikka olisitkin juuri se tyttö tuosta seinän takaa ;)

Minulla on kohtuullinen kokemus erityyppisestä kirjallisesta ilmaisusta, ja voisinpa väittää, että osaat suomea helposti yhden laudaturin edestä...

Kirjoituksistasi on kyllä käynyt ilmi, että olet varsin taitava näpyttelijä. Minä olen sensijaan harrastellut tällaista (tai minkäänlaista) raapustelua suorastaan harmittavan vähän.

Olen valtavasti nauttinut kyydissäsi olemisesta :)

Tekstisi ovat saaneet kylmät väreet kulkemaan kehossani ja suloisuuteni kostumaan kutsuvasti. Olenhan tässä jo suorastaan kaivannut kirjoituksiasi...

...minähän se tässä kyydittävänä olen ollut ;) kun kelasin tuota ketjua, niin Sinulla on ylivertainen kyky pistää veret seisauttavaa tekstiä todeeella pitkiä ja kiihottavia pätkiä, unbeliavable...

Kun joskus pääsisin kisailemaan kanssasi ihan livenä, tätä ajatusta en edes rohkene jatkaa...tiedä mitä keksittäis...

On hyvin kiehtovaa, miten tekstillä saa ihmisen kiihottumaan näinkin kovasti :)

..houkuttelevaa...hyvin houkuttelevaa...
Kieltämättä päässäni on piipahtanut ajatus siitä, millainen olet oikeissa leikeissäsi... häkellyttävän kiihottava, uskomattoman eroottinen, äärettömän taitava, kiireettömästi nautintoa vastaanottavakin, jumalaisen nautinnon antava MIES.

Olisinpa törmännyt kaltaiseesi...

Kiitos arviostasi ;) minun on tietenkin vaikea sanoa millä tasolla liikun oikeissa leikeissäni, mutta saattaa tuossa osa pitää paikkansakin enemmän tai vähemmän. En todellakaan sano, että olisin silti puhtaaksiviljelty hurjastelija tällä saralla...

Mukava olisi törmätä, niin voitaisiin pistää asiat puntariin...mutta kuten aiemmiin kirjoitit niin tää nettikapistus jättää tilaa haaveille jne...

Tällä en väitä, että kohdallani totuus olisi tätä taruamme karumpi ;)

Kieltämättä itseään on hyvin vaikea arvioida. Oli sitten kyse ihan ulkonäöstä tai sitten tällaisista iloittelujen taidoista. Arvioni sinusta perustuikin täysin verbaaliseen lahjakkuuteesi ja teksteistäsi välittyvään fiilikseen.

Ja näinhän asia on, tässä netissähän voi antaa oman mielikuvituksensa laukata ja herkutella ajatuksella kohtaamisesta, joka ei tuottaisi pettymystä kummallekaan;)

..tapaisimmeko perinteisesti ravintolassa? Olet tehnyt pöytävarauksen ja hovi ohjaa minut pöytään, jossa jo istut. Näen sinut siinä istumassa ja silmistäsi näen sen kuinka arvioit minua ja mietit hmmm kaikenlaista. Sekalaiset ajatukset pörräävät minunkin päässäni ja katselen sinua varovasti. Kun lähestymme pöytää nouset seisomaan ja autat tuolin alleni (herrasmies!). Tilaamme ruoat ja aloitamme kevyen keskustelun ja tutustumisen. Nautittu punaviini hieman poistaa pahinta jännitystä. Katselen huuliasi ja mietin, miltä ne tuntuisivat omiani vasten. Käsiäsi, miten herkin ottein ne minua koskisivatkaan. Punaviini ja kynttilän lämpö nostattavat pienen punan poskilleni ja tunnelma tiivistyy. Keskustelut pysyvät kuitenkin vielä jotenkin yleisellä tasolla.

Saatuamme ihastuttavan ruokailun päätökseen, lasket kätesi kädelleni ja ilma väreilee jännitystä. Ehdotat siirtymistä tunnelmalliseen baariin nauttimaan jälkiruoka drinkit. Kävellessämme sinne kätesi laskeutuu vyötärölleni ja kevyt kiihko nousee sisälläni. Mieleni tekisi kovasti suudella sinua. Tuntea nuo houkuttelevat huulesi omiani vasten, kaulallani.. Kuin usvan läpi kuulen äänesi, joka kertoilee pehmeästi mukavia, kevyitä juttuja. Pidän äänestäsi, itseasiassa olen nainen, joka loppupeleissä vietellään puheella, äänellä, äänen lämmöllä. Ja sinä olet viritellyt minua koko illan soinnuillasi.

Baariin saapuessamme istuudumme, tilaamme drinkit ja vihdoin tunnen kevyen kätesi kosketuksen kasvoillani kun siirrät sormillasi kasvoilleni valahtaneita hiuksia sivuun. Hitaasti kuljetat sormeasi kasvoillani ja hellästi hyväilet huuliani...

Yhteistyössä