T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.08.2006 klo 18:00 Tiuna83 kirjoitti:siis lääke kuitenkin auttaa jotenkin.. esim:just tohon makean nälkään.. mulla on siihen vuoden resepti mutta en tiiä haenko kun on niin pirun kallis se lääke :\|
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2006 klo 22:59 Möhköfantti kirjoitti:Onko tietoa paljon reductil maksaa ilman kela-korvausta? Onko kukaan syönyt kyseistä lääkettä siintä huolimatta vaikkei korvausta ole saanutkaan? Mulla ylipainoa yli 30kgsain lääkäriltä todistuksen jotta voin hakea kelakorvausta,mutta kelalta tulikin lisäselvityspyyntöjä mm.onko nivelvaivoja,diabetesta tai verenpainetautia... Mulla ei mitään näistä joten tuskin korvaavat mitään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 09:36 Minttusuklaa harmaa kirjoitti:Viime yönä sappikivikohtauksen valvottamana tuli mieleeni tästä Redutilista vielä tälläisiä kysymyksiä. Olisi todella iloinen, jos joku käyttäjä voisi valaista asiaa =)
* Miten lääkkeen käytön alettua olette muuttaneet ruokailutottumuksia/ruokamääriä?
* Viekö lääke nälän tunteen pois?
* Onko aineenvaihdutanne vilkastunut?
* Millaisia sivuvaikutuksia teillä on ollut?
Tsemppiä ihan jokaiselle
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 22:06 Vuosisadan punkero kirjoitti:Moi!
Minäkin sain tuon Reductil reseptin viikko sitten. Alkuviikosta hain apteekista ja olen ottanut yhden 15 mg kapselin eilen ja tänään.
Poskia ym kuumottaaa, päätä jaksaa hädintuskin kannattaa ja vatsa on ihan ripulilla :-( Kuuluvatko aloitusoireisiin vai iskikö joku ökätauti samaan aikaan? Kertokaa te, jotka olette jo syöneet lääkettä jonkin aikaa.
Muutenkin hirvittää nuo haittavaikutukset. Mitä enemmän netissä surffaa sitä enemmän kauhukuvia tulee mieleen.
Sekin vähän kummastutti, ettei mulle sovittu mitään verenpaineen tai painon seurantaa. Reseåpti vaan käteen ja onnea matkaan.
Kommenteista jo etukäteen kiittäen.