Rehellisiä ihmisiäkin onneks on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Oltiin naapurin ja lasten kanssa päivä reissussa tossa perjantaina... Pysähdyttiin yhdessä paikkaa, jossa naapurini otti digikameralla muutamia kuvia... Ja kun sit ruvettiin laittaa muksuja ja rattaita autoon niin naapuri nosti auton katolle kameran ja mukin... Mä sen mukin siitä otin ja jotenkin epähuomiossa jätin kameran siihen katolle eikä naapurikaan sitä siitä sitten ottanut, kuten tuli huomattua kun seuraavaan pysähdyskohteeseen päästiin... Koko päivä meni sitten veetutuksen merkeissä kun oltiin varmoja että kamera on mäsänä jossain tien varrella ja tuskin löytyy vaikka mennään samaa reittiä takaskin... Ja mentiin sitten samaa reittiä takas ja katottiin tosi tarkkaan, mutta kameraa ei vaan näkyny... Käytiin vielä siellä ekassa paikkaa ja siellä mies sano että soittakaa poliisilaitokselle et jos joku olis sen vieny sinne... No minäpä soitin ja oikeesti se oli sinne palautettu!!! Ihan pienenpieni kivi putos sydämeltä, oli meinaa mun pikkusiskon kamera... Olis tullu aika kallis reissu!!! Se oli todellakin jonkin matkaa auton katolla kulkenu ja sitten pudonnu, josta yks tyttö (tai siis nuori nainen) oli sen sitten löytäny ja palauttanu poliisilaitokselle... Onneks siis rehellisiäkin ihmisiä on vielä!!!

(toivottavasti tää ei hirveen sekava kirjotus ollu...)

Toivottavasti annoitte jotain löytöpalkkiota, että saa löytäjäkin itselleen hyvän mielen (muustakin kuin oikein tekemisestä) Kivaa että löytyy rehellisiä ihmisiä vielä :)

No oli todellakin... Mä sit sen tytön yhteystiedot poliisilta sain ja soitin heti... Oli mielissään kun saatiin kamera ehjänä takasin... Eikä millään meinannu antaa mulle tilinumeroa että saisin laittaa löytöpalkkiota hälle, mutta loppujenlopuks kuitenkin anto sen ja molemmat (siis minä ja naapuri) laitettiin 15e hälle...

Eihän tää vaan liittynyt mitenkään siihen juttuun, kun joku kertoi täällä lainanneensa kameraa siskolleen. Ja sisko olikin unohtanut sen kameran auton katolle... Oli meinaan vihainen tuo sisko, kun siitä kertoi... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Eihän tää vaan liittynyt mitenkään siihen juttuun, kun joku kertoi täällä lainanneensa kameraa siskolleen. Ja sisko olikin unohtanut sen kameran auton katolle... Oli meinaan vihainen tuo sisko, kun siitä kertoi... :whistle: :D

mulla kans tuli heti toi toinen ketju mieleen :D

Ottakaa digikameralla kuva vaikka Wordiin kirjoitetusta tekstistä, jossa on oma nimenne, osoitteenne ja puhelinnumeronne. Tai vaikka vain nimi ja puh.nro, niin kameran rehellinen löytäjä voi sen perusteella etsiä omistajan käsiinsä. Esim. näin:

Palauta kamera osoitteella tai soita, niin tulemme hakemaan:

Nimi
Osoite
Puhelin

Kiitos!

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:

No ihan varmasti on sama juttu
:whistle: :whistle: :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Missäs se ketju on? Tahtoo lukee mitäs LillaSysteri on purnannu :whistle: No siis okei, ihan aiheestahan se oli vihanen... Mutta täysi vahinkohan se oli...

mä yritin ettiä sitä :D mutten löytäny ku en muista kirjottajan nimimerkkiä :/

satu86 on se nimimerkki... löytyskö se pelkän nimim. avulla?

Yhteistyössä