Rehti ja rehellinen heteromies on uusimman presidenttigallupin kärkinimi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No höpsis nyt.
Olen lukuisat kerrat käyttänyt valtamedian linkkejä lähteenä.
Ja MILLOIN?
Ai niin, silloin kun laitoit Ylen jutun muka ukrainalaisten tekemistä kauheuksista Itä-Ukrainassa, mistä tarkemmin lukemalla paljastui että ainut raportoija/valittaja oli Venäjän joku turvallisuuspulju. Todenperäisyys siis lähellä nollaa.

Jos ei puhujana ole Puopolo, joku Janus, joku Usan armeijan ex-eversti takkatulen ääressä, niin et noteeraa.

Heti kun se on Youtubessa eikä valtamediassa, se on luotettavaa? :unsure:

Viimeksi muokattu:
Järkyttävää tekstiä tuolla, mutta ”meidän” @Lispetti ei ole moksiskaan 😢
Älä turhaan itke, mä en kannusta mitään korruproituneita alhaisen moraalin maita, etkä sinä itkullasi saa siihen mitään muutosta. Enkä myöskään lopeta tutkimasta mitä Venäjä touhuaa - olisi erittäin typerää roikkua yhden narratiivin varassa. Infoa löytyy laajasti, mutta voi katsoa vaikka ihan virallisia tiedotustilaisuuksia.
Näitä olen seurannut, ihan siitäkin syystä että haluan tietää mitä Suomesta puhutaan:

(näissä tuoreissa ei puhuta mutta vanhemmissa kyllä)

Kannattaa jättää sentimentaalinen höttö pois niin saatat kyetä ajattelemaan järkevästi. Kaikki on jo kuulleet miten haluat Putinin ja venäläiset sotilaat päiviltä jnejne.
Ehkä voit perustaa jonkun itkuketjun näille sun purkauksille erikseen? Vai ovatko nämä sinun kaikki ketjut tällaisia, että täällä saa vaan itkeä ja haukkua? Ja jos et niin tee olet putinin trolli ja paha ihminen?

Älä turhaan itke, mä en kannusta mitään korruproituneita alhaisen moraalin maita, etkä sinä itkullasi saa siihen mitään muutosta. Enkä myöskään lopeta tutkimasta mitä Venäjä touhuaa - olisi erittäin typerää roikkua yhden narratiivin varassa. Infoa löytyy laajasti, mutta voi katsoa vaikka ihan virallisia tiedotustilaisuuksia.
Näitä olen seurannut, ihan siitäkin syystä että haluan tietää mitä Suomesta puhutaan:

(näissä tuoreissa ei puhuta mutta vanhemmissa kyllä)

Kannattaa jättää sentimentaalinen höttö pois niin saatat kyetä ajattelemaan järkevästi. Kaikki on jo kuulleet miten haluat Putinin ja venäläiset sotilaat päiviltä jnejne.
Ehkä voit perustaa jonkun itkuketjun näille sun purkauksille erikseen? Vai ovatko nämä sinun kaikki ketjut tällaisia, että täällä saa vaan itkeä ja haukkua? Ja jos et niin tee olet putinin trolli ja paha ihminen?
Tota noin, Ukraina on korruptoitunut mutta Venäjä on tilastoissa vielä korruptoituneempi.

Mitä sä Lispetti naurat? Sun naurus on loukkaavaa.

• Tykkää
Reactions: Bell Beaker
Tota noin, Ukraina on korruptoitunut mutta Venäjä on tilastoissa vielä korruptoituneempi.
Erikoista räpistelyä.
Molemmat ovat korruptoituneita.
Jos toinen on rankattu aikaisemmin hieman vähemmän korruptoituneeksi niin ei se kyllä muuta asetelmaa miksikään näin suomalaisen näkövinkkelistä.

Koita tajuta pari asiaa:

Jossain koronassa oli useat eri mielipiteet perusteltuja. Korona ei ole yksiselitteinen juttu.

Venäjän hyökkäys Ukrainaan on jo yksiselitteisempi. Se on jo niin helppo tulkita ja tehdä päätelmät, että pikku lapsikin osaa valita oikean puolen siinä.

Se, että sä veivaat "muttaku muttaku tähän pitää saada vielä Venäjä keskusteluun mukaan."

EI TARVITSE.

Jos so_malimies rais*aa suomalaistytön, selvin todistein, niin on aika h-lvetin loukkaavaa jos joku alkaa viikosta toiseen inistä ja puolustaa "mutta sen miehen mielipidettä pitää myös kuulla ja haastatella ja ties vaikka valtamedia ei kaikkea kerro."

EI v-ttu tarvitse. Se olisi loukkaavaa riepottelua, ja hyödytöntä. Tuomari ja juristit jututtavat sitä syytettyäkin, älä huoli.

Ota nyt hyvä nainen TILANNETAJU haltuun.

• Tykkää
Ja MILLOIN?
Ai niin, silloin kun laitoit Ylen jutun muka ukrainalaisten tekemistä kauheuksista Itä-Ukrainassa, mistä tarkemmin lukemalla paljastui että ainut raportoija/valittaja oli Venäjän joku turvallisuuspulju. Todenperäisyys siis lähellä nollaa.

Jos ei puhujana ole Puopolo, joku Janus, joku Usan armeijan ex-eversti takkatulen ääressä, niin et noteeraa.

Heti kun se on Youtubessa eikä valtamediassa, se on luotettavaa? :unsure:
Sinä siis väität että valtamedia valehteli?

Puupallo puhuu asiaa, tässä melko tuore mikä sinuakin saattaisi kiinnostaa:

Sinä et voi vaikuttaa siihen mitä minä katson, enkä minä siihen mitä sinä katsot. Ei kai vissiin ole tarkoituskaan?

Katson jatkossa myös Venäläisiä tiedotustilaisuuksia, tykkäsit tai et.:)

Koita tajuta pari asiaa:

Jossain koronassa oli useat eri mielipiteet perusteltuja. Korona ei ole yksiselitteinen juttu.

Venäjän hyökkäys Ukrainaan on jo yksiselitteisempi. Se on jo niin helppo tulkita ja tehdä päätelmät, että pikku lapsikin osaa valita oikean puolen siinä.

Se, että sä veivaat "muttaku muttaku tähän pitää saada vielä Venäjä keskusteluun mukaan."

EI TARVITSE.

Jos so_malimies rais*aa suomalaistytön, selvin todistein, niin on aika h-lvetin loukkaavaa jos joki alkaa viikosta toiseen inistä ja puolustaa "mutta sen miehen mielipidettä pitää myös kuulla ja haastatella ja ties vaikka valtamedia ei kaikkea kerro."

EI v-ttu tarvitse. Se olisi loukkaavaa riepottelua, ja hyödytöntä. Tuomari ja juristit jututtavat sitä syytettyäkin, älä huoli.

Ota nyt hyvä nainen TILANNETAJU haltuun.
Lähtikö mopo keulimaan?
Missä sinun tilannetaju on?

Sinä siis väität että valtamedia valehteli?

Puupallo puhuu asiaa, tässä melko tuore mikä sinuakin saatraisi kiinnostaa:

Sinä et voi vaikuttaa siihen mitä minä katson, enkä minä siihen mitä sinä katsot. Ei kai vissiin ole tarkoituskaan?

Katson jatkossa myös Venäläisiä tiedotustilaisuuksia, tykkäsit tai et.:)
Miksi katsot Ukrainaa korruptoituneemman maan tiedotuksia?

Miksi katsot Ukrainaa korruptoituneemman maan tiedotuksia?
Eiköhän ne jo uusissa mittauksissa molemmat ole jaetulla ykkössijalla.

Jos se ei nyt vieläkään tullut selväksi, vaikka sen tuossa kirjoitin niin haluan tietää mitä siellä toisella puolella kolikkoa on.
Mielestäni on myös hyvä tietää mitä Suomesta puhutaan. Olen utelias.

Tiihosen Ossista voisi tulla hyvä presidentti, mutta häntä kyllä tarvitaan enemmän salin puolella. Joten, jatkan selailua, ehkä joku muu löytyis.

• Tykkää
Ei, vaan olen oikeasti tätä mieltä.

Koko Eurooppa on järkyttynyt että Venäjä hyökkäsi toiseen, itsenäiseen valtioon.

Mutta naura sä vaan.
Kaikki ovat järkyttyneitä siitä, että ihmisiä kuolee.

Olisi hyvä selvittää miten tähän on tultu, jotta jatkossa voimme välttyä massamurhilta.
Ja, tässä kohtaa mielipiteemme eroavat mutta se on ihan okei. Ei kaikesta tarvitsekaan olla samaa mieltä ja sinun on vain nieltävä se taaaaaai sitten jatkat käännyttämistä.😁

Kaikki ovat järkyttyneitä siitä, että ihmisiä kuolee.

Olisi hyvä selvittää miten tähän on tultu, jotta jatkossa voimme välttyä massamurhilta.
Ja, tässä kohtaa mielipiteemme eroavat mutta se on ihan okei. Ei kaikesta tarvitsekaan olla samaa mieltä ja sinun on vain nieltävä se taaaaaai sitten jatkat käännyttämistä.😁

Voi lässynlää.
Lässytilässyn.

"Rauha on ihqu juttu", tuumii Lispe.

-Rauha on sitä, että Venäjä lähtee Ukrainasta.

• Tykkää
Puhunko rauhasta?

Ilman Venäjää maailmassa olisi enemmän rauhaa.
Tai, jos Venäjä olisi länsimielinen. Eli ei jaksais sotia.

Käviskö Lissu tämä sulle ajatuksiksi rauhasta?

• Tykkää
Puhunko rauhasta?

Ilman Venäjää maailmassa olisi enemmän rauhaa.
Tai, jos Venäjä olisi länsimielinen. Eli ei jaksais sotia.

Käviskö Lissu tämä sulle ajatuksiksi rauhasta?
Unohdit nyt Usan ja Kiinan.
Miten olis jos kaikki suurvallat jaettaisiin osiin?

• Tykkää
Samaa mieltä, sano se venäläisille, joiden sosiaaliseen koodistoon kuuluu että ulkopuolisille saa valehdella.
Sano se Usalle jonka ristiretket ovat vailla vertaa. Taalan kuvat silmissä levittämässä vähän ”hegemoniaa” tuhoten massoittain ihmisiä/ympäristöä. Vain 2 maata maailmassa ovat välttyneet Usan kauheuksilta. En tiedä onko nekään nykypäivänä pysyneet Usan tavoittamattomissa.

• Haha
Itsehän sä kirjoitit, että korruptoituneen maan selityksiä ei kannata noteerata.

Joten lakkaa tuuttaamasta tänne Venäjän agendaa.
tyra-banks-wink.gif

Arvasin oikein että mopo lähti keulimaan, eikä ole eka kerta kun syytät minua turhaan.😁

Vain 2 maata maailmassa ovat välttyneet Usan kauheuksilta. En tiedä onko nekään nykypäivänä pysyneet Usan tavoittamattomissa.
Nyt tulee sulta niin sakeaa :poop: :aa ettei tosikaan.

Ai, maailmassako on tyyliin 175 maata jonne Usa on hyökänny?

Vai oisko niin, että ihmiset ihan itse haluavat sitä, mitä Usassa on? Vapautta, vaurautta, iloisuutta?

Kato ku NL:n maat oli jo nähneet mitä se Neukkula on. Sortoa, köyhyyttä, sensuuria.
Ne on asiantuntijoita, et sinä, lännessä asuvana ja lännen eduista nauttivana.
On niiiiin helppo sun lirkutella "pitää kuunnella sitä toista osapuolta" - mikset katso, mitä vanhat NL-maat haluavat? LÄNTEEN.

Ja ne maat haluaa jotain muuta kuin ainaisen köyhyyden ja Kremlin pelkäämisen.

• Tykkää
En halua tuputtaa, mutta Jeesus sanoo hyvin "hedelmistään puu tunnetaan".
Eli se tarkottaa sitä, että ihmisen/ihmisryhmän ideologian ja toiminnan tulokset ei näy usein heti, mutta vuosien viiveellä, mikä tekee sen ajattelun kannattavuuden arvioimisesta alussa vaikeaa - mutta lopussa tulokset näkyvät.

Lopputulos Venäjällä...
Tämä ei ole poikkeuskuva, vaan tällaista on maaseutu Vaalimaalta Vladivostokiin.
TASS_33979571.jpg

Surkeat palkat ja eläkkeet joita ei joka kuukausi tule, plus sensuuri, ihmisoikeusrikkomukset, uskovien hiljentäminen.

Lopputulos Usassa....
Tyypillinen pikkukaupunkimaisema:

main-qimg-ac2d0b1e1298c41b8230bcfcd30af4f9-pjlq

Vaurautta, vapautta, jonka perässä ihmiset muuttavat Jenkkeihin.

Ja kyllä, Usan media vouhkaa milloin mistäkin, oli se BLM tai koronarokotteet.
Mutta siellä osataan tulla takaisinkinpäin, kun huomataan jonkun trendin typeryys.
-> Venäjällä tullaan takaisin...vankilasta tai Siperiasta kävellen.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä