Reidekkäät ja lyhyet, mistä housut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reisivamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Reisivamma

Vieras
Te, jotka olette TOSI reidekkäitä, niin mistä ihmeestä ostatte housunne? Etenkin farkkuja kaipaan.

Alle 160 senttiselle reidekkäälle ei tunnu löytyvän. Mikä mahtaisi olla tuumakoko pituudessa?

No et ole. :D Mutta ei mulla vastausta ole. :( Mä olen 153cm ja paksu. Paksu. Paksu.Paksu. :whistle: Kaikkein parhaat housulöydöt olen tehnyt, kun olen ostanut CAPRIT, ja ne on sitten olleet sopivat. Siis nilkkoihin asti. Farkkujen kanssa ei toivoakaan, ne on aina vyötäröltä megasuuret, reisistä istuvat tai kiristävät, polvien kohta on nilkoissani, ja ylimääräistä kangasta vaikka sukat niistä tekisi.

No et ole. :D Mutta ei mulla vastausta ole. :( Mä olen 153cm ja paksu. Paksu. Paksu.Paksu. :whistle: Kaikkein parhaat housulöydöt olen tehnyt, kun olen ostanut CAPRIT, ja ne on sitten olleet sopivat. Siis nilkkoihin asti. Farkkujen kanssa ei toivoakaan, ne on aina vyötäröltä megasuuret, reisistä istuvat tai kiristävät, polvien kohta on nilkoissani, ja ylimääräistä kangasta vaikka sukat niistä tekisi.

No minulla on pituutta 157, huimat :D

Täytyy keväällä katsella capreja, jos vanhat pöksyt sinne asti kestävät.
Minulla on iso takamus ja reidet, muuten ihan normaalissa koossa, joten todella todella vaikeaa on :(

[QUOTE="vieras";22774810]Miten paksut on reidekkään ja lyhyen jalat?

t. 158cm, mielestään reidekäs mutta housuja löytävä.[/QUOTE]

Paksuimmasta kohdasta 68cm.
Pituutta itselläni em. 157cm.

lindexillä ainakin on farkkuja lyhyille perseville ja reiteville naisille., kuten yksi kaveri on.. samoja farkkuja montaa kokoa, lyhyttä ja pitkää ja normimittaista, d-mitoituksellakin...

mikä sun vaatekokosi on? oletko tarpeeksi "iso" isojen naisten vaateliikkeisiin? lorella, zizzi, ellos jne.

No mulla ainakin ne on tosiaankin isojen naisten liikkeitä. Yleensä kun isojen naisten vaatteita tehdään oikeasti pitkille. Mun tarttis Izzistä etsiä sortsit, niin ne ehkä olis mulle nilkkapituiset. Yläosa on mulla 38, alaosa onkin sitten ongelma, koska esim. hameissa menee usein 38 (vyötäröstä alkaen levenevistä), mutta reiden kohdalta täytyisi olla ainakin se44.

[QUOTE="hame";22775199]Mä käytän tän takia enemmän hametta kun housuja! Helppoa, hauskaa & naisellista![/QUOTE]

Niin mäkin, mutta olis se kivaa jos edes silloin tällöin löytyisi edes yhdet housut.

Niin mäkin, mutta olis se kivaa jos edes silloin tällöin löytyisi edes yhdet housut.

Minä en ole kovin naisellinen, kesällä kyllä käytän hameita.
Mutta esimerkiksi töissä hame on varsin epäkäytännöllinen, joten niitä housujakin pitäisi löytää. Tuuli/verkkahousuja tähän tarkoitukseen kohtuullisesti kyllä löytyykin, kun vaan lyhentää.
Mutta farkutkin olisi mukavat välillä.

Minulla on siis yläosa 38, samoin vyötärö, persus/reidet vähintään sen 42/44.
Joten jos vaikka housut ottaa kokoa 44, niin siissä on sitten se vyötärökin kokoa 44!!!! :( :( Tasapaksu pitäisi vissiinkin olla :(

Ahdistaa!

Yhteistyössä