reilu vuosi seurustelua takana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja charisna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

charisna

Vieras
eikä mies ole kertaakaan sanonut rakastavansa.. itse, ainakin luulisin, että rakastan.. ja olen sen ainakin humalassa sanonut joskus.. :/
Mies on sanonut viimeksi viime viikonloppuna, että meillä menee nykyään vähän huonosti, muttei halua kuitenkaan erota. asutaan yhdessä.

Joskus tuntuu vaan, että tuleeko tästä ikinä mitään vakavampaa, vai junnataanko tässä paikallaan niin kauan että todellinen alamäki alkaa....

Kommentteja? :)

kuinka pian muutitte yhteen?

olisko se vähä järkyttäny sitä suhdetta ku "normaalisti" joillaki se aika millon näkee toisessa vaan hyvät puolet ja kaikki on ihanaa kestää vielä tuolloin mutta kun muutitte yhteen niin pakostakin siinä arki vähän tulee vastaan koska näkee toista niin paljon.

Jos vasta vuosi takana ja tuntuu jo silta ettet ole varma valinnastasi tai omista tunteista, on mielestani turha jatkaa, tai alkaa ainakaan perheenlisaysta siihen tilanteeseen hommata... Yhdessa elo ei ole aina helppoa, mutta ensimmainen vuosi taitaa useimmilla olla viela kuhertelua, mutta ellei ole, tuleeko sita vaihetta myohemminkaan?

Niin tosiaan, muutettiin yhteen n. 4kk seurustelun jälkeen olosuhteiden "pakosta". heti alko kaiken maailman rahahuolet yms. kaks opiskelijaa ollaan.. empä tiedä, mua vaan turhauttaa tä tilanne.. se myös ärsyttää että baariin lähetään tunnin varotusajalla, ja muutenki toi elelee ku ei olis ees missään suhteessa..
Toisaalta, osaa olla tosi hellä ja huomaavainen.. mutta onhan seki vähentny huomattavasti..

Miten tuossa vaiheessa voi tulla jo olosuhteisiin sellainen tilanne että on pakko muuttaa?
mä oon sitä mieltä että liian aikaisin muutitte yhteen vaikka se onki aika kliseistä. Siinä jää se kuhertelu aika kokematta kun heti pitää jo alkaa huolehtimaan rahoista ja muista, ei se kuulu MUN mielestä noin varhaiseen suhteeseen.
Mä en edes tuntenut tarpeeksi omaa miestäni 4kk jälkeen enkä tosiaankaan olis suostunut muuttaa siinä vaiheessa yhteen.

Joo, olen hyvinkin tietoinen tästä, mutta mut heitettiin pihalle kotoota isäpuolen toimesta, ja hänen äitinsä ilmotti että muuttaa yksiöön, että tää mun äijä olis "saanu" muuttaa mummolaan.. ni tuli sellanen olo että... joo..

Armeijaan toi lähtee heinäkuussa, että josko sitten helpottais ku ei nähdä usein.. kai sen näkee sitten.. :]

Yhteistyössä