Reilun kuukauden pöntössä ollut kakkajälki, millähän sais pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anna-Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anna-Maria

Vieras
Pikkuvessassamme kävi remonttimies isommalla hädällä reilu kuukausi sitten kun emme vielä asuneet tässä. Tähän asti menty vaan toisella vessalla, mutta olishan se aika pestä se toinenkin vessa käyttöön. Yököttää vaan vieraan ihmisen uloste pöntössämme ja etenkin kun näin raskaana etoo muutenkin.

Onko kellään mitään vinkkiä millä sen sais irti ilman kovaa jynssäämistä...?

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No onko sulla miestä? jos on, niin se tietysti pesee vessan koska olet kerran raskaana.

Onhan mulla toki mieskin, mutta miksi TIETYSTI?

Mussa on perfektionistin vikaa :( ja mielummin teen ite tollaset pesuhommat niin tiedän sit et on puhdasta varmasti ja ettei muut paikat likaannu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laitat sinne vaan pesuainetta tahrojen päälle ja jätät likoomaan ennen harjausta.

kannattaa liottaa kunnolla, ainakin tupla-aika mitä ohjeessa sanotaan. ja jos ei lähde ekalla kerralla ni hteken päästä uusit käsittelyn. möä kyl laittaisin miehen asialle. mua inhotti raskausaikana noi "höyryt" mitä niistä wc-ainestia tulee, ei terveellistä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Anna-Maria:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
No onko sulla miestä? jos on, niin se tietysti pesee vessan koska olet kerran raskaana.

Onhan mulla toki mieskin, mutta miksi TIETYSTI?

Mussa on perfektionistin vikaa :( ja mielummin teen ite tollaset pesuhommat niin tiedän sit et on puhdasta varmasti ja ettei muut paikat likaannu.

No kärsi sitten. Mun mielestä mies voi muutenkin tehdä kaikki likaset hommat. Mieshän ei paskaa pelkää.

Alkuperäinen kirjoittaja just niin:
melkoinen "perfektionisti" siivouksen suhteen... kun kuukauden on ollut paskainen vessa pesemättä... :D

Ko. wc ei ole ollut käytössä YHTÄÄN.

Käytössä olevan wc:n pesen 3-5krt /vko

Tässä tilassa (pitkällä raskaana) , näissä neliöissä ja muutossa + edellisen asunnon siivoamisessa ja myymisessä ollut niin paljon hommaa, että päätin jättää yhden pikkuhomman siihen vaiheeseen kun jaksan vähän paremmin.

Mutta aukokaa vaan päätänne.

Yhteistyössä