B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pieras:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:kummasta nyt puhut? pedofiliasta vai Efebofiliasta?
Ei ap taida tietää niiden eroa.
Siis tiedoksi kaikille:
Pedofiili on kiinnostunut lapsista, jotka eivät ole vielä murrosiässä.
Efebofilia ja hebefilia tarkoittavat murrosikäisiin tai juuri murrosiän ohittaneisiin kohdistuvaa kiinnostusta.
Nämä eivät tietenkään lue toisiaan pois, mutta selkeämpää olisi, jos aiheesta puhuttaessa erotettaisiin ne toisistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:mitä jos onkin toisinpäin, eli 4kymppinen nainen tykkää 2kymppisistä pojista?
onko se ok?
mun mielestä ei, on jotain vikaa päässä että kattoo sellasia poikia kun itse on jo 40
Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:mitä jos onkin toisinpäin, eli 4kymppinen nainen tykkää 2kymppisistä pojista?
onko se ok?
mun mielestä ei, on jotain vikaa päässä että kattoo sellasia poikia kun itse on jo 40
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja entä jos:mitä jos onkin toisinpäin, eli 4kymppinen nainen tykkää 2kymppisistä pojista?
onko se ok?
Niin no, me ihmiset kaikki ollaan viallisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Mun mielestä ei ole sairautta, jos tykkää parikymppisistä, oli sitten mies tai nainen. Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Eri asia sitten teinit ja lapset, se jonkun mainitsema valmentaja joka harrastaa 16-vuotiaita, kuulostaa kauhealta, ihme että hänellä riittää valmennettavia =/
Mutta träytyy munkin myöntää, että kun välillä näkee -usein thainaisia- miesten käsikynkässä sellaisia tosi lapsen näköisiä naisia, joilla ei ole tissejä, lantiota ja pituuskin jotain 150-sentin luokkaa, että se mies ehkä kallistuu mieltymyksiltään laittomuuden puolelle, ja on etsinyt sitten täysi-ikäisen mahdollisimman paljon lasta muistuttavan naisen =/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Mun mielestä ei ole sairautta, jos tykkää parikymppisistä, oli sitten mies tai nainen. Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Eri asia sitten teinit ja lapset, se jonkun mainitsema valmentaja joka harrastaa 16-vuotiaita, kuulostaa kauhealta, ihme että hänellä riittää valmennettavia =/
Mutta träytyy munkin myöntää, että kun välillä näkee -usein thainaisia- miesten käsikynkässä sellaisia tosi lapsen näköisiä naisia, joilla ei ole tissejä, lantiota ja pituuskin jotain 150-sentin luokkaa, että se mies ehkä kallistuu mieltymyksiltään laittomuuden puolelle, ja on etsinyt sitten täysi-ikäisen mahdollisimman paljon lasta muistuttavan naisen =/
Parikymppinen nainen nyt vain sattuu olemaan paremman näköinen kuin nelikymppinen akka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parikymppinen nainen nyt vain sattuu olemaan paremman näköinen kuin nelikymppinen akka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Mun mielestä ei ole sairautta, jos tykkää parikymppisistä, oli sitten mies tai nainen. Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Parikymppinen nainen nyt vain sattuu olemaan paremman näköinen kuin nelikymppinen akka.![]()
No jaa, molemmissa leireissä on niin rupsahtaneita kuin upeitakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut yleisellä tasolla puhuttaessa parikymppiset ovat melkein poikkeuksetta timmejä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mut yleisellä tasolla puhuttaessa parikymppiset ovat melkein poikkeuksetta timmejä![]()
No eipä kyllä taida olla. Aika paljon näkee ylipainoosia parikymppisiä tai laihojaläskejä. Ei se ikä takaa sitä, että on timmi.
Ron Woodilla on makua naiskauneudelleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Rollari-kitaristin epäillään hyökänneen tyttöystävänsä kimppuun
Torstai 3.12.2009 klo 22.13
The Rollig Stones -kitaristi Ron Woodin, 62, epäillään hyökänneen 21-vuotiaan tyttöystävänsä kimppuun, kirjoittaa Daily Mail verkkosivuillaan.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2009120310711402_vi.shtml
Ron Woodin epäillään hyökänneen 21-vuotiaan tyttöystävänsä kimppuun. (SPLASH NEWS)
Juuri vaimostaan eronnut Wood kuitenkin vapautettiin takuita vastaan torstaina.
Pariskunnan uskotaan riidelleen kotinsa lähettyvillä keskiviikkoiltana.
Woodin tiedottaja myöntää, että pariskunta on riidellyt ja Wood on sen jälkeen pidätetty. Hän myös vahvistaa, että Wood on vapautettu takuita vastaan ja lisää, että asiaan tulee lisää selvyyttä tammikuussa.
Ron Wood jätti vaimonsa Jo Woodin nykyisen tyttöystävänsä Ekaterina Ivanovan vuoksi vuonna 2008. Pariskunta oli naimisissa 23 vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja **:pedofiilit pitää lapsista, ei siis naisista, se siitä. Miehille on ihan luontaista pitää nuorista naisista, samaten ku isoista rinnoista ja lantiosta. Kyse on siis hedelmällisyydestä.
Eli jos joku nelikymppinen pitää kakskymppisistä, on ihan naurettavaa kuvitella, että tyyppi himoitsee seuraavaksi vaikkapa 10-vuotiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Mun mielestä ei ole sairautta, jos tykkää parikymppisistä, oli sitten mies tai nainen. Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Alkuperäinen kirjoittaja Jennica:Mun mielestä ei ole sairautta, jos tykkää parikymppisistä, oli sitten mies tai nainen. Ehkä haluaa olla se dominoiva osapuoli suhteessa, ei kestä omaa tai toisen vanhenemista, on epärealistiseet odotukset suhteesta, on itsekin henkisesti ei-niin-kypsä, haluaa päteä, haluaa olla ihailtu muiden taholta, tms.
Ja aasialaisista pitävät miehet on ihan oma lukunsa, ei sillä ole mitään tekemistä lasten kanssa. Ne naiset nyt vaan ovat vähän muuta ku suomalaiset naiset, sama koskee esim. venäläisiä ja virolaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja **:pedofiilit pitää lapsista, ei siis naisista, se siitä. Miehille on ihan luontaista pitää nuorista naisista, samaten ku isoista rinnoista ja lantiosta. Kyse on siis hedelmällisyydestä.
Eli jos joku nelikymppinen pitää kakskymppisistä, on ihan naurettavaa kuvitella, että tyyppi himoitsee seuraavaksi vaikkapa 10-vuotiasta.