Reiman PA*ka laatu!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghhh

Vieras
Pesin pojan Reiman pipon ekaa kertaa ihan ohjeiden mukaan ja hemmetti se meni ihan nukkaseksi ja kutistui ihan muotopuoleksi. Harmittaa, sillä tämä on jo toinen Reiman pipo jolle käy samalla lailla.

Onko muut huomanneet samaa ongelmaa Reiman pipoissa? Ihmettelen vaan, sillä kyllä minä muita lasten pipoja olen voinut ihan hyvin pestä ilman, että ne menevät pilalle. :(

Jos ihmiset vaan kiukuttelee palstalla, eikä tee reklamaatioita, kuten kuuluu, niin laadulle ei koskaan tule tapahtumaan mitään... Eihän ne siellä firmassa voi tietää, jos ei kerrota. Jos tarpeeksi tulee valituksia, niin kaipa heidän on pakko alkaa tehdä jotakin asialle.

Nostan tän ylös, koska kolme (3!) Reima pioa ollaan jo tänä vuonna saatu käyttökelvottomiksi parin kuukauden käytönjälkeen. Pipot nukkaantuu, ja kaiken huipuksi tumma puuvillavuori päästi väriä vaaleaan rataan. Ei mun mielstä 20-30 euron pipon kuuluisi mennä pilalle parin kuukauden käytön / yhden kahden pesun jälkeen. Hyiiii!

Ei ole kokemusta kuin yhdestä Reiman piposta, nyt neljännellä lapsella käytössä ja hyvässä kunnossa on (saatu meille käytettynä kaverilta).

Reiman kumppareista sen sijaan on huonot kokemukset. Ostin joskus kevättalvella (tais olla maaliskuuta) tytölle kumpparit, niistä alkoi kumi murtumaan toukokuussa. Laitoin ne kesällä sitten Reimalle, saatiin uudet. Nämä uudet kesti vajaan kuukauden kun alkoi tulemaan reikiä (siihen kohtaan missä pohja liittyy päällisosaan). Laitoin sitten nekin menemään takaisin, saatiin uudet taas tilalle. Nämä uusimmat ovat nyt olleet käytössä reilun kuukauden ja heijastimet on nyt jo repeilleet, mutta onneks muita vikoja en ole vielä löytäny.

Ei tule meille enää Reiman kumppareita!

Pääosin meillä on ollut hyviä kokemuksia reimasta. Pipot on tosin kaikki vanhoja, uusien laadusta ei siis kokemusta. Mutta fleecetakin vetskari kun hajosi melko lyhyen käytön jälkeen, tein reklamaation ja se hoidettiin mielestäni erittäin hyvin. Saatiin uusi takki tilalle ja pahoiteltiin huonoa laatua. Toisin kuin esim. Ruskovillalta, josta sain vain reikiintyneen vaatteen takaisin eikä laatuvirhettä myönnetty/pahoiteltu mitenkään