Reimatec koot (2010/11 talvi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huoh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huoh"

Vieras
Hei. Osaako joku neuvoa, kun tuntuu että mitoitukset vaihtelee vuosittain.
Onko viime talven Reimatecit reilua kokoa? eteenkin vyötärö malli 80cm kiinnostaa että mahtuuko 1,5vuotiaalle..

Mun poikaon n.80cm pitkä 1,8kk ja 80-senttisen aattelin ostaa. Ostin 86,senttisen välikausihaalarin ja siihen hän ainakin hukkuu ihan. Viimevuotinen 80 on just sopiva... kummastuttaa toi välikausihaalarin mittakin.

Reimatecin koot menee niin että jos lapsesi on nyt esim 80cm pitkä, mahtuu se haalari hänelle siihen asti kunnes saavuttaa seuraavan koon esim. 86cm pituuden.

Meillä on aina menneet Reiman haalarit koko talven. Yhtä kokoa isompaa ei kannata ottaa, ovat tosi suuria.

No viime talven haalari ainaki on normaalia mitoitusta. Mulla on kaapissa koko 86 cm ja nyt 88 cm pitkä lapseni mahtuu siihen just ja just. Siis menee päälle, mutta mitta niskasta haaraan on enää ihan vähän pelivaraa. Eli kun lapsi seisoi ja laitoin haalarin päälle, niin sain olkapäille just nostettua haalarin, voi olla että kyykistyessä voi olla liian pienni.

Ehkä myyn haalarin ja ostan suoraan koon 92

Täällä pähkäillyt 113 senttiselle haalarinkokoa. Reimatecin meinasin nyt ostaa, kun rotevarakenteinen lapsi ja Remun viime talven 110 haalari todella nafti leveysmitassa ja pituudessakin juuri vimoosen päälle nafti. Ehkä se on tuo 116 senttinen otettava, kun varmaankin 122 on lahkeet ihan makkaralla....

Mä pohdin n. 77cm pituiselle reilu 1v ikäiselle siis haalaria. Möin pois Reimatecin babymallin koossa 86cm koska oli hirmu iso säkki. se oli tosin parin vuoden takaista mallia. meillä on vk-haalarina baby mallin reimatec koossa 80cm ja tuntuu et lahkeet vois olla pidemmätkin, muuten ok.... voi että osaa olla vaikeeta! eihän se muuten mut ku ostas käytettynä...

Meidän lapsi on n. 86cm pitkä ja 1v 8kk ikää. 80cm meni just päälle (hihat ja lahkeet aavistuksen naftit) ja kiristi jo vähän pyllystä. Eli meillä mennään tää syksy 92cm, oli tietysti nyt vielä vähän iso, mut menee sit koko syksyn.

[QUOTE="abc";24562479]Meidän lapsi on n. 86cm pitkä ja 1v 8kk ikää. 80cm meni just päälle (hihat ja lahkeet aavistuksen naftit) ja kiristi jo vähän pyllystä. Eli meillä mennään tää syksy 92cm, oli tietysti nyt vielä vähän iso, mut menee sit koko syksyn.[/QUOTE]

Ostaisitko minuna siis 80cm viime vuoden haalarin jossa on vyötärö kiristys? Vai sitten sen isomman... Kun lapsi ei vielä kävele eli tulee haalari päällä harjoitteleen kävelemistä.

Aika hassua miten niitten koot vaihteleekin, oon keskimmäiselle ostanu Reimateciä/muuta Reimaa ja aina ollu tosi reilu mitotus, mut nyt ostin kuopukselle (hän nyt noin 75cm) koon 80 vk-puvun ja tosi nafti on, tuskin menee enää keväällä vaik sillä tarkotuksella ostin tuon koon että varmaan mahtuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja pöhh;24562543:
Aika hassua miten niitten koot vaihteleekin, oon keskimmäiselle ostanu Reimateciä/muuta Reimaa ja aina ollu tosi reilu mitotus, mut nyt ostin kuopukselle (hän nyt noin 75cm) koon 80 vk-puvun ja tosi nafti on, tuskin menee enää keväällä vaik sillä tarkotuksella ostin tuon koon että varmaan mahtuu :/

Ostitko tämän vuoden mallia? Oliko baby vai vyötärömalli? Voitko mitata puvusta niska sauma-haara mitan :)? Kiitos