Reimatecin puvuista.... kellä kokemusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heippa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heippa"

Vieras
eli 6kk sit ostin Reimatecin toppapuvut lapsille, nyt kun puvut on jo pois käytöstä, huomasin et polvet on aika kuluneet ja on reikiäki... Otin yhteyttä Reimateciin niin sieltä laittoivat kangas palan ja itseliimautuvia paikkapaloja... kysymys kuuluu: mitä mä teen tolla kangaspalalla, haluaisin kyllä 4 samanlaista paikkaa polviin, mut jos sen ompelee niin sillonha tulee saumoihin reijät??

onko kellään kokemusta? et miten mun kannattaa nyt sit paikata noi polvet ens talvea varten....

Mä olen paikannut sellaisella silitysraudalla kiinitettävällä vedenkestävällä kankaalla, josta voi leikata sopivia paloja, saa kangaskaupoista ja isoista marketeistakin. Väri ei tietysti ole ihan sama, mutta meillä ainakin vedenpitävyys säilynyt. Ja kerran leikkasin palkeenkielen päälle sellaisesta itseliimautuvasta heijastintarrakankaasta samanmuotoisen kolmiotarran kuin haalarissa muutenkin oli, sekin piti vettä ja näytti kun olisi kuulunut haalariin. Pesussa se kyllä irtosi, mutta laitoin tarvittaessa uuden.

Se Reiman paikkakangas ei pysy kyllä ompelematta, meillä pojalle tuli välikausihaalariin reäit polviin muutaman käyttökerran jälkeen ja nyt ne haalarit roikkuu naulakossa käyttämöttöminä, kun paikat ei pysy ja suututtaa ne repaleiset polvet. Aika pettynyt olen "laatuun"!

[QUOTE="heippa";23540535]eli 6kk sit ostin Reimatecin toppapuvut lapsille, nyt kun puvut on jo pois käytöstä, huomasin et polvet on aika kuluneet ja on reikiäki... Otin yhteyttä Reimateciin niin sieltä laittoivat kangas palan ja itseliimautuvia paikkapaloja... kysymys kuuluu: mitä mä teen tolla kangaspalalla, haluaisin kyllä 4 samanlaista paikkaa polviin, mut jos sen ompelee niin sillonha tulee saumoihin reijät??

onko kellään kokemusta? et miten mun kannattaa nyt sit paikata noi polvet ens talvea varten....[/QUOTE]

eli itsellä samanlainen ongelma.. sain tänään postissa reimalta liimattavia paikkapaloja ja saman kuosista kangasta kuin puvussa on... nyt mietityttää että miten saan polven reiät oaikattua... onko kokemuksia? laitanko ensin liimapalan ja siten ompelen päälle puvun kangasta?

Yhteistyössä