Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kirppiksellä ehkä 20 euroa, Huutiksessa 60-80 ?.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".
Mä sain 80 euroa käytetystä Reimatecistä missä oli jopa hieman kulumaa![]()
Mäkään en maksanut siitä noin paljon uutenaAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Riippuu varmaan myös väristä eli onko jotain erikoisempaa. Kirppis 20-40e ja huutiksessa enemmänkin. Mutta kyllä ne huippuhinnat ovat usein "käyttämättömästä".
Mä sain 80 euroa käytetystä Reimatecistä missä oli jopa hieman kulumaa![]()
Ja minä olen noista hädin tuskin tuon maksanut uutena... Kun aina saa muksun vaatteista jotain alennusta, olkoon se stokkan tai sokoksen kuponkeja, kanta-asiakastarjouksia tai lastenvaateliikkeen teemapäiviä.