Reinon sisko nimeä vailla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Meillä odotetaan tyttövauvaa ja nimeä ollaan jo yritetty miettiä. Esikoinen on Reino ja jotain "tyyliin sopivaa" haluttaisiin tytöllekin. Vanhoista nimistä siis tykätään, mutta toisaalta monet ei niin perinteiset ja vanhatkin nimet on kivoja. Kuten Reinolla, myös tytöllä saisi olla nimi, joka ei ole kovin yleisessä käytössä tällä hetkellä.

Ja ei, Ainoa hänestä ei tule! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;26693802:
:D Yhdistääköhän kukaan enää muutaman vuoden päästä Reinoa ja Siiriä toisiinsa kuten oma sukupolveni.

Itse tykkään Martasta, Hertasta ja Helmistä. Reino ja Hertta.

Mun mussukkaiseni on saanu nimensä Siiri Nordinin mukaan. :)

[QUOTE="vieras";26693917]En kehtaisi edes tunnustaa! Siiri O Harava?![/QUOTE]

Mitä häpiämistä tuos muka on? Joo eikä oo O Harava mun eikä likan sukunimi. :D Sen ny varmaan tajuaa tyhmempiki eli sä vain provoat.

Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki;26693918:
Ja on siis Siirikin mun mielestä kaunis nimi! Lähipiirissä muutama Reino ja kummankin vanhemmat sanoneet että vaikka Siiri-nimestä pitävät, eivät voisi harkita sitä siskolle nimeksi.

No mä en laittaasi Reinoa nimeksi ihan sen takia, että lähipiiris pari sen nimistä.

Ellen, Rauha, Hertta, Elsa ja Matilda kuulostavat kivoilta! Elsa meillä oli mielessä jo aiemminkin, mutta nimi on ollut viime aikoina hyvin paljon kastetuissa. Joten ilmeisesti on tulossa suosioon ja sen takia ei ehkä ole meidän ykkösvaihtoehto. Lisää ehdotuksia vaan tulemaan! :)