Reinot - en ymmärrä nykymuotia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistako kun yhdessä vaiheessa oli niitä alushameita niin, että käytettiin päällyshameena. Tosi ruma muoti ja noloa että ALUSVAATTEITA pidetän päälysvaatteena yhtä tyhmää kun niitä OHUITA lgginsejä, mitkä on tarkoitettettu sukkuiksten tilalle käytetään kui päällyshousuja. Ne pakustkin on rumat jos niiden kanssa ei laita mekkoa tai polviopitusta paitaa.

Kenellä on rumat ja kenellä ei.

Muistako kun yhdessä vaiheessa oli niitä alushameita niin, että käytettiin päällyshameena. Tosi ruma muoti ja noloa että ALUSVAATTEITA pidetän päälysvaatteena yhtä tyhmää kun niitä OHUITA lgginsejä, mitkä on tarkoitettettu sukkuiksten tilalle käytetään kui päällyshousuja. Ne pakustkin on rumat jos niiden kanssa ei laita mekkoa tai polviopitusta paitaa.

Rumaa tai ei niin en mä ainakaa jaksa tuollaasia kilareita vetää toisten pukeutumisesta.

ootko aatellu että sun "oikea" mielipide ei ole oikeasti se oikea? maailmassa tasan niin monta mielipidettä kuin on ihmistä, jokainen saa tehdä ja pukeutua ihan niin kuin haluaa vaikka se ei just sun mieleen oliskaan.

En ymmärrä miten joku voi näillä olla ulkona. :x

mreino_ruskea_0912_c1e_vp.jpg

Just kävin ruokkimassa naapureiden katit tuollaiset jalassa :ashamed:
En kyllä noilla mihinkään ihmisten ilmoille lähde.

En ymmärrä miten joku voi näillä olla ulkona. :x

mreino_ruskea_0912_c1e_vp.jpg

Jymäleissön - meikäläisen toripopot :wave: :D! Ihan sairaan hyvät jaloissa, tosin mulle ei ikinäkoskaanmilloinkaan mitään vaaleenpunaista pinkeroista :$ - ne pitää olla ne suklaanruskeat tai sitten vaaleen siniset :p. Helekutin hyvät talvella, postilaatikolle pääsee todella kadehdittavassa sladissa ja nyt kesäaikaan noi ovat very mutschos in....muuuttta - mä oonkin landelta :D!

Minä taapersin naapurien iloksi pinkit reinot jaloissa ja anopilta saadussa pinkki-valko raidallisessa onepiecessä postit laatikosta viime vuonna loppu syksystä... Ja mikä parasta -viimeisilläni raskaana!! :D Olin tosiaan varsinaisen pinkin sotanorsun ja miss piggyn risteytys.. :D

Talvitoppapuku viritelmä onkin sit tarina erikseen...

[QUOTE="huoh";28450060]Noloo tässä ketjussa ei oo ku rolliksen suoltama teksti, josta ei saa mitään selvää.[/QUOTE]

Vähän noloa on myös näiden mustien lynkkaysmentaliteetti. Varsinkin kun samat aina hehkuttaa miten inhottavaa on kun jotain mustaa lynkataan. :) Jotenkin luulis että itse tekee kuten muita neuvoo.

Mun mies kulkee reinoissa julkisesti (25 v.). Ihan just siksi että sen mielestä on kivaa käyttää kaikkea helvetin typerän näköistä ja "järkyttää" ihmisiä. Silloin kun daniel ja victoria meni naimisiin, se osti sellaiset "daniel" lasit, joista tosin puuttu linssit. Lippiksiä se käyttää, mitä törkeempi sen parempi. Viimeisin suosikki taitaa olla pinkki, kauhtunut, mallorca lippis -80 luvulta, jossa lippa käännetty törkeesti ylöspäin..

Joo, joskus hermo menee mutta kun on nuori ja hyvännäköinen voi vetää melkeen mitä tahansa päälle... Lähinnä huvittaa jos joku kuvittelee että mun mies on niin pälli, että muka luulee noiden asusteiden olevan aidosti tyylikkäitä :D no way hölmöt

Yhteistyössä