Rekrytoijan asemassa olevat!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ä

Vieras
Minut irtisanottiin koeajan viimeisenä päivänä viime työsuhteessa. Syynä oli se etteivät vanhat työntekijät firmassa (4kpl) hyväksyneet minua joukkoonsa.

Nyt olen menossa työhaastatteluihin ja mietin että kun kysytään sitä oliko lyhyt työsuhde määräaikainen vai ei niin miten kerron työsuhteen päättymisestä niin ettei se mustamaalaa minua.

Miten itse rekrytoidessasi suhtautuisit työntekijään joka lensi edellisestä firmasta ulos koska työntekijät eivät hyväksyneet joukkoonsa. Edellinen työnanatja antoi kiitettävän työtodistuksen ja lupasi suosituksensa, onko siitä mitään hyötyä mainita?

Miten minun tulisi toimia?? Apua

Kuinka pitkä oli koeaika? Ihan lyhyestä työsuhteesta jättäisin ehkä mainitsematta (tyyliin alle kuukausi).

Toki hyvä työtodistus on aina plussaa, vielä parempi jos edellinen työnantaja suostuisi suosittelijaksi.

Sanoisin ehkä että työpaikan sisäisten ristiriitojen vuoksi joutuivat harkitsemaan henkilövahvuutta uudelleen. Tai jotain.

4kk oli koeaika, ensimmäinen kunnon työpaikka kouluaikojen jälkeen... en oikein viitsi jättää mainitsematta kun työkokemusta on vaan kouluajan työpaikoista.

kiitos vastauksesta

Yhteistyössä