relaatio 104

Kangaspuut-wikissä siinä kohdassa missä puhutaan siitä vastasanasta. Wikissä tää sana on monikossa, mutta relaatioon tulee yksikössä. Alkaa samalla tavalla kuin se vastasana.
No niin. Tietenkin. Olen syöttänyt sitä sanaa ainakin tuhat kertaa monikossa, joten ei ihme. Ajattelin (tyhmänä), että kun noi kangaspuutkin on minikossa, niin kai sitten nuokin. Mutta kiitos sulle tuhanniesti. Nyt on ensimmäinen ruutu täynnä. Siis uusiin ruutuihin ja haasteisiin :D

Olipa taas mukava rellu :) Kiitos hyvistä vinkeistä! Yksi sana kuitenkin jäi puuttumaan eli PotF-ruudusta vi..pe.. ylös 5 5 4 eikun heti tuo sitten löytyikin :D (aina kannattaa tänne kirjoitella) :) Valmis on.

Taitaa olla jo tämä rellu taputeltu suurimmalla osalla ratkojia. MInä olen hidas, joten vielä on sanoja reilusti löytymättä. Muuten olen kyllä tykännyt tätä ratkoa. Välillä pääsee ihan päättelemällä eteenpäin ja väliin täytyy ihan miettiä :D Kiitos tekijälle. Jos tätä vielä lukee joku, niin voisin kysyä apuja jumeihin.

Taitaa olla jo tämä rellu taputeltu suurimmalla osalla ratkojia. MInä olen hidas, joten vielä on sanoja reilusti löytymättä. Muuten olen kyllä tykännyt tätä ratkoa. Välillä pääsee ihan päättelemällä eteenpäin ja väliin täytyy ihan miettiä :D Kiitos tekijälle. Jos tätä vielä lukee joku, niin voisin kysyä apuja jumeihin.

Kiitokset, mukava kuulla, että parista virheestä huolimatta on näin positiivinen vastaanotto tällä minun ensitekeleellä.
Käyn aina välillä tätä ketjua katsomassa, joten vinkkejä voin myös laittaa jos niitä joku kaipaa.

Kyllä tätä vielä joku lukee...
Olisko vihjeitä ruutuun Aurinkokunta
Ra...Ba..SO.. 4 11 9
Tä... 5 2 5

Minulla olisi tällainen "pieni" lista jumeista. Jos jokunen sana saisi selvennyksen teidän avullanne :D

Rakennus:

oikea alaviisto 5
Ai 10
Ki 6, 15, 11 ja 5

Maatalous:

Rav..kas alaviisto vasemmalle 6
Ru ja Pe välinen 8 12

Avustajakoira:

Axx 5 3 8, 6 8 ja 5 6
Va..ko 6
So…pa vas. 8

POTF

Vi…pe oikealla kaikki
Re…Ro 9

Aurinkokunta:

Aur…tuu 12

Elin:

Ma… 14 rajasana

Jasper Pääkkönen:

Ko.. 13

Saapasjalkakissa:

Fi… 5 6

Greyn anatomia

On.. 8

Minulla olisi tällainen "pieni" lista jumeista. Jos jokunen sana saisi selvennyksen teidän avullanne :D

Rakennus:

oikea alaviisto 5 .... Kuninkaan koti
Ai 10... Parvekkeellinen ai
Ki 6, 15, 11 ja 5 ...... olisko se Herra. seremonia jossa palvotaan Herraa. öylättiä tarjotaan. Virka

Maatalous:

Rav..kas alaviisto vasemmalle 6......pottu
Ru ja Pe välinen 8 12... en tiennyt itsekkään

Avustajakoira:

Axx 5 3 8, 6 8 ja 5 6.....wikistä löytyy, nimiä
Va..ko 6.....ulukomaan kielinen koiran nimi. Vasta sanan wiki auttaa.
So…pa vas. 8.....osavaltio

POTF

Vi…pe oikealla kaikki.....nää kaikki löytyy wikistä, ruosteinen juhla.
Re…Ro 9... wikistä, unettomuus tai jotain.

Aurinkokunta:

Aur…tuu 12... mitä sieltä auringosta tulee, ihan solkenaan.

Elin:

Ma… 14 rajasana....pahalta maistuvaa nestettä.

Jasper Pääkkönen:

Ko.. 13...

Saapasjalkakissa:

Fi… 5 6

Greyn anatomia

On.. 8