relaatio 106

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja allujallu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Geoviinivisa 2:
Luo..sanasta 4 käsittäkseni joku lyhenne, mutta ei aukea
ed..sanasta 13
ta..sanasta 14 vastasanat löytyy
Ke..sanasta 9
Kl...sanasta 9
Punaviini:
Va.. sanasasta vasenreuna alaspäin 9
Va..Ve..sanasta 15
Jos joku voisi antaa vinkkejä näihin, kun muuten en pääse eteenpäin.

Joko kaikki ovat saaneet tämän päätökseen? Mulla on vielä muutamia sanoja kateissa.

Aloitusruutu
kl... 9
ke... 9 erään pallopelin harrastajien ke
DC 11 liittyy D:n, ei katso vrk:n aikaa
Lu Ko 4 näitä on kaksi, molemmat LuKo nimiä

Geokätkö
D.. 7
Jä.. 10

Punaviini
suoraan ylös 16

Löytyisikö GEOKÄTKöILIJÄ-ruutuun
9,
liittyy tr. mu, my
keskisanasta lähtevä 6, vastasanat ei avaa
ja myös geok. lähtevät 8 ja 11

kuka osaisi auttaa;
Kätköilijä;
Geok- vas alas (3) ja (11)
Miten pääsen viimeiseen ruutuun? Lähellä rajaa vain kaksi laatikkoa harmaana: sw- 5+4) ja okt (3+4)

Aloitin myöhässä tämän tekemisen, ja muutamaan kohtaan en löytänyt ratkaisevaa vihjettä.. Joten jos täällä joku vielä pyörähtää, niin laittakaa mulle näihin apuja! Sen verran jo näitä itsekseni pähkäillyt, et epäilen, ettei ratkea..

Geoviinivisa 2
Vi -sanasta lähtevä ......... (9)
Alareunassa Ka ed sanasta lähtevä .................. (18) (tähän joku oli vinkannut, että brysselissä, mutta en saa kyllä mitään kokeilemaani sopimaan... ehkä rautalankavihje, kiitos?)

Punaviini
Lä sanasta ...... (6)
Sä en sanasta .............. (14) ja ... (3)
Va vi sanasta .....-...... (12) (joku maa, mutta mistähän löytyisi... ei ainakaan wikipediasta tai googlella ole osunut silmiin :( )

Aloitin myöhässä tämän tekemisen, ja muutamaan kohtaan en löytänyt ratkaisevaa vihjettä.. Joten jos täällä joku vielä pyörähtää, niin laittakaa mulle näihin apuja! Sen verran jo näitä itsekseni pähkäillyt, et epäilen, ettei ratkea..

Geoviinivisa 2
Vi -sanasta lähtevä ......... (9) >> Itse tehty vi
Alareunassa Ka ed sanasta lähtevä .................. (18) (tähän joku oli vinkannut, että brysselissä, mutta en saa kyllä mitään kokeilemaani sopimaan... ehkä rautalankavihje, kiitos?) >>Laita 18 edeltävään sanaan valuutta keulille

Punaviini
Lä sanasta ...... (6) Kuuden mittaisia on kaksi, mutta molemmat ovat lä:n "välimuotoja"
Sä en sanasta .............. (14) ja ... (3) Mittayksikkö ja sen lyhenne
Va vi sanasta .....-...... (12) (joku maa, mutta mistähän löytyisi... ei ainakaan wikipediasta tai googlella ole osunut silmiin :( ) Mitä Ihmettä? Niin Selkeä Kuitenkin.

Miten se tuo Geoviinivisan Vi -sanasta 9, niitä näkyy olevan kaksi,
tuo kotona tehty minulla onkin mutta tuosta pääsanasta oikealle yläviistoon lähtevä nelikirjaiminen Vi, josta lähtee 9 kirjaiminen, sitä minulla ei ole.

Miten se tuo Geoviinivisan Vi -sanasta 9, niitä näkyy olevan kaksi,
tuo kotona tehty minulla onkin mutta tuosta pääsanasta oikealle yläviistoon lähtevä nelikirjaiminen Vi, josta lähtee 9 kirjaiminen, sitä minulla ei ole.
Nyt, kun olen kartalla siitä, mitä vi 9 tarkoitetaan, pystyn vinkkaaman tarkemmin. Kyseessä on Betula pendula var. carelica.

täälläkin ihan pientä apua tarvittaisiin..

punaviini ruutu. vasen-reunasana va siitä alas 9 kirjainta

geokätköilijä ruutu alhaalla ge 11 (kummatkin)
sekä toi ge yläviistoon vasemmalle 3+5 jossa on se luku..

täälläkin ihan pientä apua tarvittaisiin..

punaviini ruutu. vasen-reunasana va siitä alas 9 kirjainta alkuun se, millä kaikki nykyajan vempaimet toimivat

geokätköilijä ruutu alhaalla ge 11 (kummatkin) toisen loppuun kolme kirjainta lisää ja toinen on "kätköjen aatelia" (paikka)
sekä toi ge yläviistoon vasemmalle 3+5 jossa on se luku.. "over"...
Auttaisko nuo?

Innostuin pääsiäisenä relaatoista. Yhden sain tehtyä ja tätä toista melko pitkälle (89 sanaa), mutta nyt kaivattaisiin apuja.
Geoviinivisa2 ruudussa:
Ka... Ta... (14)
Ta... Ed... (15)
Ed... (13)
Ka... (19)