Relaatio 1079

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1-1: vasemmassa alakulmassa kei-liv 7=rundi ja oikealla ylhäällä 3-kirjaiminen sana=musagenre

2-2: vasen alakulma AnMulTä 4-8= tästä olikin jo tavallaan vinkkejä aiemmin, lisään vielä: naislaulaja Ann Erik ja siitä 12 alas =vinkattu aiemmin, selvinnee kun saat Ann Erik

Tää ei auennut. Eli 1-2 Kes-Kuu 7 (ei kuukausi, vaan pääsanasta oikealle)=taivaalla tämäkin
(vihje kes yö ei vissiin liity tähän, on rajasana 6, näin ymmärsin🙄)

Hitsit tää on vaikee, eikä ees kaikki vinkitkään aukee! Ylärivin oon saanut valmiiksi näillä vinkeillä, kiitos niistä! 10 sanaa on vielä hakusessa (ja yksi niistä on vielä ihan piilossa...)

2.1
Vasemmassa laidassa Si 8, sen jatko 9 ja sen jatko 12. Sieltä löytyy vastasanoina se ruudun pääsana Syksy sekä Sad
Lau Täh oikealle alaviistoon 7. Tämä vinkattiin hänen bändiksi, mut en mä keksi kuin Elonk ja se ei siihen mee.
Ju Va 10 ja sen jatko 5 (yhdistyykö tää La Tä vai La Tä & Elon? Joka tapauksessa en hoksaa...)

2.2
Jou alas lähtevät 6+5 (molemmat) ja sen jatko 7+6, vastassa Kin. Nuo "jout" on vinkattu et Kin googlettamalla löytyy, mut tarviin lisää rautalankaa!

Hitsit tää on vaikee, eikä ees kaikki vinkitkään aukee! Ylärivin oon saanut valmiiksi näillä vinkeillä, kiitos niistä! 10 sanaa on vielä hakusessa (ja yksi niistä on vielä ihan piilossa...)

2.1
Vasemmassa laidassa Si 8, sen jatko 9 ja sen jatko 12. Sieltä löytyy vastasanoina se ruudun pääsana Syksy sekä Sad kuukausia ja 12 on bändi
Lau Täh oikealle alaviistoon 7. Tämä vinkattiin hänen bändiksi, mut en mä keksi kuin Elonk ja se ei siihen mee. Wikissä siinä laatikossa on kerrottu kaikki yhtyeet, ennen Elonkerjuuta oli
Ju Va 10 ja sen jatko 5 (yhdistyykö tää La Tä vai La Tä & Elon? Joka tapauksessa en hoksaa...) J.V:n kappale (yksi kuuluisimmista, iso lintu)

2.2
Jou alas lähtevät 6+5 (molemmat) ja sen jatko 7+6, vastassa Kin. Nuo "jout" on vinkattu et Kin googlettamalla löytyy, mut tarviin lisää rautalankaa! Kumikameli
Tämä oli vaikea rlaatio, koska sanat eivät ole suoraan yhteydessä toisiinsa vaan pitää arvata siihen väliin yhdistävä sana, esim. miten voisi arvata että Anna mulle tähtitaivaan jatko onkin joku Annan niminen henkilö? Tai että Amorphis Tomista lähtee kaksi muuta täysin häneen liittymätöntä Tomia.