Relaatio 1091

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhteenvetona:

Nämä sanat puuttuvat siis ilmeisesti kaikilta:

1.1
ylpeä 6,6,4
hautausmaa 7.6.9
unelma -> oikean reunan kuva 8,6

2.1
Kevät 11
vasemman reunan kuvasta pelkoon 6,7
Pääsanasta vasemmalle 6,7 -> pitkä

3.1
silmän ja sängyn välinen 17
ääni 7,4
murha 6
pääsanasta alaoikealle 8

3.2
vasemmasta kuvasta alas 6,4,7

#129, muutama löytyy😄

2.1
Kevät 11
vasemman reunan kuvasta pelkoon 6,7=kirjailija, löytyy kirjasampo, hae pelkästään sanalla Pelko (=novelli) ja tuo Kevät 11 selvinnee sit myös

3.1
ääni 7,4=tietokirja, eka sana "immeisen"

3.2
vasemmasta kuvasta alas 6,4,7=wikipediaa selasin ihan kana haulla, ja sieltäpä löytyi: The Wise little Hen

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
#129, muutama löytyy

2.1
Kevät 11
vasemman reunan kuvasta pelkoon 6,7=kirjailija, löytyy kirjasampo, hae pelkästään sanalla Pelko (=novelli) ja tuo Kevät 11 selvinnee sit myös

3.1
ääni 7,4=tietokirja, eka sana "immeisen"

3.2
vasemmasta kuvasta alas 6,4,7=wikipediaa selasin ihan kana haulla, ja sieltäpä löytyi: The Wise little Hen
Kiitos! Näillä sai monta sanaa =)

2.2.
kuva yläällä aug strin oikeelle 3 9 6 ? Vastasanatkin on, mut ei enää jaksa eikä älyä.

3.1. sil-sän 17

Näihin kahteen jeesiä, iso kiitos etukäteen! (jeesaan kaikissa muissa)

2.2.
kuva yläällä aug strin oikeelle 3 9 6 ? Vastasanatkin on, mut ei enää jaksa eikä älyä. mustaan possuun (wikistä löytyy tolla)

3.1. sil-sän 17 Niin siis tätä ei ole kellään meistä, pari sellasta on mitä ei oo löydetty - jos sulla on kaikki muut niin päästään jo hienosti eteenpäin mekin =D

Näihin kahteen jeesiä, iso kiitos etukäteen! (jeesaan kaikissa muissa)

Juu, vain tuo yksi nyt puuttuu!
Kyllä nyt ois jo aika tulla rellun laatijan jeesaamaan tuossa 3.1. silmä-sänky 17 tai sitten joku rellun kokonaan jo tehnyt!!
Olen ettinyt molemmilla sanoilla; sanojen synonyymeillä, eri kielillä, kaikkee mikä liittyy noihin sanoihin esim. nukkumiseen. Tekoäly-sovelluksia mulla ei ole.

(laitan kohta, NONNANOPPA, nuo kysymäsi 🙂)

• Tykkää
Juu, vain tuo yksi nyt puuttuu!
Kyllä nyt ois jo aika tulla rellun laatijan jeesaamaan tuossa 3.1. silmä-sänky 17 tai sitten joku rellun kokonaan jo tehnyt!!
Olen ettinyt molemmilla sanoilla; sanojen synonyymeillä, eri kielillä, kaikkee mikä liittyy noihin sanoihin esim. nukkumiseen. Tekoäly-sovelluksia mulla ei ole.

(laitan kohta, NONNANOPPA, nuo kysymäsi )
Mä lähdin liikkeelle ajatuksella, että ois makuukammarikatse tms, eikä siitäkään mitään syntynyt.

Ei hitto, toi sun makuukammarikatse on kyl mainio, kiitos illan piristyksestä🤣!

Mut tässäpä lupaamani jeesit:
1
.1
ylpeä 6,6,4=mä löysin tän wikistä. Päättelin, et ylpeä sana vois olla eri sijamuodossa eli ylpeän, ja sieltähän se sit löytyi: Ylp mie itk (kirja, runokokoelma)
hautausmaa 7.6.9=tätä on vaikee vinkata, kun löytyy yläkautta, Moskovan Kreml liittyy
unelma -> oikean reunan kuva 8,6=tämä löytyy tuon ylpeä 6 6 4 kautta, on sen kirjailijan romaani

3.1
pääsanasta alaoikealle 8=enkuksi
Siitä eteenpäin johtuva 9,9= Full Alch joka yhdistyy viis

• Tykkää
Ei hitto, toi sun makuukammarikatse on kyl mainio, kiitos illan piristyksestä!

Mut tässäpä lupaamani jeesit:
1
.1
ylpeä 6,6,4=mä löysin tän wikistä. Päättelin, et ylpeä sana vois olla eri sijamuodossa eli ylpeän, ja sieltähän se sit löytyi: Ylp mie itk (kirja, runokokoelma)
hautausmaa 7.6.9=tätä on vaikee vinkata, kun löytyy yläkautta, Moskovan Kreml liittyy
unelma -> oikean reunan kuva 8,6=tämä löytyy tuon ylpeä 6 6 4 kautta, on sen kirjailijan romaani

3.1
pääsanasta alaoikealle 8=enkuksi
Siitä eteenpäin johtuva 9,9= Full Alch joka yhdistyy viis
Kiitoksia, näillä päästiin samaan yhtä vaille valmis - lopputulemaan.

Kiitos NONNANOPPA❣ Tuosta makuukammarikatseesta se sit selvis, ja rellu valmis!
Eli alkuun sän, sitten kam yhellä ämmällä ja loppuun sil monikossa.

Iso kiitos myös muillekin täällä jeesanneille, en ois uskonut eilen, kun käämit palo tilanteessa 309/359, et tätä ikuna kuuna päivänä saan valmiiksi. Ja onneksi sain myös itekin teitä auttaa.

• Tykkää
Kiitos NONNANOPPA❣ Tuosta makuukammarikatseesta se sit selvis, ja rellu valmis!
Eli alkuun sän, sitten kam yhellä ämmällä ja loppuun sil monikossa.

Iso kiitos myös muillekin täällä jeesanneille, en ois uskonut eilen, kun käämit palo tilanteessa 309/359, et tätä ikuna kuuna päivänä saan valmiiksi. Ja onneksi sain myös itekin teitä auttaa.

Voi jumaleissön, oon tunkenut sen siihen varmaan seitsemänsataa kertaa tavalla tai toisella, mutta ei =D No nyt meni läpi, ja tää on vihdoin valmis. Kiitos loppumetrien avusta, ja kaikille muillekin kiitos hyvästä yhteistyöstä!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä