Relaatio 1095 - Numerot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2.1 TMNT alas 6-7-6, on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä 🙈

1.1.
ylhäällä ka hi 5=kirja
(edelleen vinkkaamatta vaikka moni kysynyt)
ja 10 vasemmalle , jos vielä puuttuu, niin löytyy Kummeli V, roolihahmo (tässäkään ei viivat mene loogisesti! )

2.1 TMNT alas 6-7-6=suomi wikistä:perustajajäsen, alkuun sen***, viimenen sana on 5 kirjainta, taasen piste siinä lopussa, ELI VIRHE, joten tulee 6-kirjainta

on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä 🙈

2.1 TMNT alas 6-7-6=suomi wikistäerustajajäsen, alkuun sen***, viimenen sana on 5 kirjainta, taasen piste siinä lopussa, ELI VIRHE, joten tulee 6-kirjainta

on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä
Iso kiitos tästä 🙏Tätä hahmoa olinkin pyöritellyt mielessäni, mutta (tyhmänä?) en edes kokeillut, kun kirjainmäärä ei täsmännyt

Ruutu 2.3 Musiikki.
Olisiko kellään helppiä, mihin musiikkiin nämä liittyvät? On niin LAAJA aihealue lähteä etsimään. Jo ihan lauluja/esiintyjiä on miljoonia oopperasta iskelmään, lastenmusiikkiin, kuorolauluihin ym. Mistä oikein on kysymys? Vinkiksi ei riitä, että on pari laulua englanniksi.

1.3 ruudussa per..lak.. alas 12+7 puolipisteellä ei aukea. Saisiko siihen vinkkiä? - en osaa vinkata, joten laitan suoraan: Perustuslain mukaan;

Oisko sulla samassa ruudussa vasen yläkulma pur. 12 ja 6? Leikkuuväline ja alusta

1.2. Ylhäällä nel 3,2,12, Linsaa 7,8, pääsanan alla nel 4,7 ja oikea alakulma kuvpai oikealle 10?

Samoin musiikkiruudun kaikki sanat kiinnostaa.

Voisiko joku vinkata, kun itse olen muita autellut?