V
vierailija
Vieras
2.1 TMNT alas 6-7-6, on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
näillä vastauksilla ihan tasan tarkkaan viimeiseksi. Ainakin tällä nimimerkillä
Kyllä täytyy osata ottaa myös palaute vastaan ja oppia siitä. On tässä ollu rävittömän paljon virheitä. Ihan perussanojakin kirjoitettu päin p......ä
Tässä suora vastaus: Sensei Mestari Tikku. tähän on jäänyt piste perään2.1 TMNT alas 6-7-6, on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä
Iso kiitos tästä2.1 TMNT alas 6-7-6=suomi wikistäerustajajäsen, alkuun sen***, viimenen sana on 5 kirjainta, taasen piste siinä lopussa, ELI VIRHE, joten tulee 6-kirjainta
on vissiin helppo, kun ei ketjussa ainakaan minun silmiin osunut, että ois vinkkiä tähän kysytty, mutta oon tutkinut vaikka mitä sivuja, enkä vaan löydä
1.3 ruudussa per..lak.. alas 12+7 puolipisteellä ei aukea. Saisiko siihen vinkkiä? - en osaa vinkata, joten laitan suoraan: Perustuslain mukaan;
Oisko sulla samassa ruudussa vasen yläkulma pur. 12 ja 6?
Missä kaupungissa. Pääte taas hämää5.1
Miten HIFK liittyy Maailmanperintökohteisiin ?
11 ?
4.1
täh tiet jatko 6,13 Mitä tekee? Tu tä
5.3
Edelleen hakusessa Papu jatkot 9 ja 6, vihjettä mistä löytää ? 6 suoraan ruokia
4.3
pand jatko 16
lakr jatko 7,8,5
Kaupunki ja seura eli ta taRuutu 5.2 Kiekkolegendat. Mistä löytyy TiJu kaakkoon lähtevä 9-7. Wiki-sivulta kaikkea kokeiltu. Onko taas joku ei-perusmuodossa oleva sana?
Löyty joKiitos,
saiskos tuon 4.1 tuon 6,13 loppuosan 13 kun mikään muoto ei kelpaa
No miksi helekutissa pitää olla sekä sensei että mestari siinä. Mitään järkeä...Tässä suora vastaus: Sensei Mestari Tikku. tähän on jäänyt piste perään