Relaatio 1155

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NonnaNoppa

Aktiivinen jäsen
28.07.2024
872
41
28
Nyt on tosi mielenkiintoinen konsepti, mutta en pääse alkua pidemmälle kun tökkää jo kolmanteen sanaan eikä mistään saa mitään apuja - jos ei keksi, se on siinä sitten =D

Mites mielipiteet jakautuu: onko intoa taklata vai ohitatteko suosiolla jos eteneminen on takkuista?
Ja mitä ihmettä tossa kolmannessa (pois lukien alkusanan) sanassa (o 12) haetaan?

Joo, tosi erilainen rellu, jossa Wiki ja Google auttavat vain hiukan :D ja nyt jumissa, kun en millään keksi Hautausmaaestetiikkaa 13, mutta on kyllä intoa taklata eteenpäin ja voin ehkä auttaa jossain. Olkiluoto 12 mikä se on ei ydin... vaan synonyymi sille :)

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Tajusin just, että tässä on muuten todella, todella vaikea kysyä mitään antamatta sanoja suoraan! Tämä on nyt kerrassaan erikoinen. (En oo vielä päässyt sun hautasanaan, jymähdin taas miettimään mitä on lih ymp, eli kaksi sanaa suoraan vasemmalle pääsanasta ,t-9)

Tajusin just, että tässä on muuten todella, todella vaikea kysyä mitään antamatta sanoja suoraan! Tämä on nyt kerrassaan erikoinen. (En oo vielä päässyt sun hautasanaan, jymähdin taas miettimään mitä on lih ymp, eli kaksi sanaa suoraan vasemmalle pääsanasta ,t-9)
Vihjesanat voi kysyä suoraan. koska niistä ei voi päätellä mitään. Eli voit kysyä Lihan ympärillä 9 ja vastaan liittyy anatomiaan :)

• Tykkää
Vihjesanat voi kysyä suoraan. koska niistä ei voi päätellä mitään. Eli voit kysyä Lihan ympärillä 9 ja vastaan liittyy anatomiaan
Aivan, tottakai voi kysyä suoraan, ei mulla nyt näköjään enää toimi pää mihinkään suuntaan =D Lihan kanssa olin ihan oikeilla jäljillä, mutta en vaan löytänyt oikeaa muotoa ennen tota vinkkiä, kiitos siitä, sillä pääsin pitkälle eteenpäin. Nyt jumahdin "sivuun tieltä" 8, mutta taidan olla tosiaan liian väsynyt nyt tähän enää tänään, ehkä huomenna uusilla silmillä sekin löytyy!

Aivan, tottakai voi kysyä suoraan, ei mulla nyt näköjään enää toimi pää mihinkään suuntaan =D Lihan kanssa olin ihan oikeilla jäljillä, mutta en vaan löytänyt oikeaa muotoa ennen tota vinkkiä, kiitos siitä, sillä pääsin pitkälle eteenpäin. Nyt jumahdin "sivuun tieltä" 8, mutta taidan olla tosiaan liian väsynyt nyt tähän enää tänään, ehkä huomenna uusilla silmillä sekin löytyy!
Se 8 on konkreettisesti se, kun ajaa sivuun tieltä. Mutta joo, nyt maate. Voisko Sessi vinkata mulle sen Hautausmaanestetiikkaa 13 ?

Se 8 on konkreettisesti se, kun ajaa sivuun tieltä. Mutta joo, nyt maate. Voisko Sessi vinkata mulle sen Hautausmaanestetiikkaa 13 ?
Yö ei tuonut tähän ratkaisua, ajattelen tän varmaan liian monimutkaisesti, ja kun päässä takoo vaan "ulosajo", ei sinne mahdu muuta. Ajanko mä sieltä tieltä sivuun siis vapaaehtoisesti vai vahingossa? =D
Mietin myös tota sun hautausmaaestetiikkaa, ja kaikki sanat mitkä tuli mieleen oli about 12-kirjaimisia. Tän(kin)takia mä tykkään sun tekemistä relluista, ei ole koskaan yhden vinkin varassa.

Ei kai se auta kun töihinlähtöä alkaa puuhata, rellu odottakoon iltaan.

• Tykkää
Reactions: lamp
Yö ei tuonut tähän ratkaisua, ajattelen tän varmaan liian monimutkaisesti, ja kun päässä takoo vaan "ulosajo", ei sinne mahdu muuta. Ajanko mä sieltä tieltä sivuun siis vapaaehtoisesti vai vahingossa? =D
Mietin myös tota sun hautausmaaestetiikkaa, ja kaikki sanat mitkä tuli mieleen oli about 12-kirjaimisia. Tän(kin)takia mä tykkään sun tekemistä relluista, ei ole koskaan yhden vinkin varassa.

Ei kai se auta kun töihinlähtöä alkaa puuhata, rellu odottakoon iltaan.
Oikeilla jäljillä eli mikä siihen tien viereen on kaivettu :)

• Tykkää
En nyt tiedä mihin seuraavaksi vetoisin kun en keksi mitä tulee metsäpeuraan. Oon lätkinyt siihen mielestäni kaikki sanat mitkä ikinä mistään löytyy, mutta ei vaan nappaa mikään =D

Edit: Löytyi, peurojen listoilta.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä