Relaatio 1162

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin, nyt on edetty taas vähän, 90% jo kasassa!

Jospa taas muutama jumikohta, ensin vaikka nämä mitkä tulis näillä käytännössä valmiiksi.

1.2 vasen yläkulma, bl - 4,4 rajasana. Oon mielestäni kahlannut joka ikisen version, ja löytänyt useamman nimen kyllä, mutta mikään ei osu. - Laulaja (Poker Face)

3.1 oikea alakulma, po 5,7 - Marimekon tyyppi ja siitä am 18 - saat edellisestä sekä kok 8 alaoikealle
Viimeinen on vaate.

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Huikeeta, kahdessa ruudussa enää jumeja, kyllä tää tästä valmistuu..

2.2 pääsanasta 17 voisi avata sitä puolta

1.1 pääsanasta 5 alas samoin, katsotaan miten pitkälle näillä pääsisi.

Kiitos =) Ihan kaikki ei vielä auennut, tässä loput puutteet:

2. 2
Alareuna tro -11 (alaoikealle)

1.1
Vasen yläreuna, yhteys maa+maa > 10 oikealle ja siinä välissä ehkä tapahtuu jotain, sitten jär 12 (vasemmalle)

Vasen alalohko, tämä on eittämättä joku ihan hirveän hieno: ilo - 7 -3,4 - 7 - jap
Yrittänyt etsiä kaikilla vastasanoilla, kahlannut läpi koko OuKä eikä mikään mee

Kiitos =) Ihan kaikki ei vielä auennut, tässä loput puutteet:

2. 2
Alareuna tro -11 (alaoikealle) - biitsi

1.1
Vasen yläreuna, yhteys maa+maa > 10 - maamies oikealle ja siinä välissä ehkä tapahtuu jotain, sitten jär 12 (vasemmalle) - kuuluisa piispansurma siellä

Vasen alalohko, tämä on eittämättä joku ihan hirveän hieno: ilo - 7 -öinen menomesta -3,4 -baari - 7 harrastelaulamista- jap
Yrittänyt etsiä kaikilla vastasanoilla, kahlannut läpi koko OuKä eikä mikään mee
Saatko noista?

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Tekijälle myös kiitokset ja terveiset: haastava tekele, osittain erinomaisen hauskoja, erikoisia yhteyksiä, osittain meni yhteydet ohi vaikka yritti niitä googlata vielä jälkeenpäin kun sanan sai toista kautta. Viivoissa vähän epäselvyyttä, mutta ihan kivasti kulki kuitenkin, eikä ollut umpikujia. Ilman apuja olisin luovuttanut kyllä, mutta onneksi on tämä 2+ ja fiksummat tekijät jeesaamassa =)

• Tykkää
Reactions: lamp
Minä taas olen etsinyt kauan sitä ruudun 2.2 rajasanaa vasemmalle Jyr… 8
mistään luettelosta ei ole löytynyt.

samassa ruudussa myös
Sur 11
JS - Mer 10
Que 6+5

Minä taas olen etsinyt kauan sitä ruudun 2.2 rajasanaa vasemmalle Jyr… 8
mistään luettelosta ei ole löytynyt.

samassa ruudussa myös
Sur 11
JS - Mer 10
Que 6+5
Okei, pääsin itse eteenpäin, ja nyt puuttuu 4 sanaa, ja hukassa ollaan.

2.1
Tyy 10 ja siitä 6+5 yhdistyy Lem

2.2
Undu 9+6 ja siitä 11 yhdistyy Sur

jos näihin saisi vinkit niin pääsisi tästäkin loppuun

Okei, pääsin itse eteenpäin, ja nyt puuttuu 4 sanaa, ja hukassa ollaan.

2.1
Tyy 10 ja siitä 6+5 yhdistyy Lem 5+6 on artisti ja Lem hänen biisi. 10 on myös biisi, jossa tuo sama artisti mukana. 2017 kesäkumi

2.2
Undu 9+6 ja siitä 11 yhdistyy Sur 11 on bändi ja Sur heidän biisi. 9+6 on myös ko bändin biisi

jos näihin saisi vinkit niin pääsisi tästäkin loppuun

Kiitos viimeisistä vinkeistä, nyt se on ratkottu. On se kumma, että kun hakee jotain tietoa, niin ei löydy, mutta kun saa vinkin ja hakee ihan samalla tavalla sitä tietoa, niin sitten sen löytääkin. Onko maailmankaikkeudella jotain minua vastaan 😀

Ja kiitos laatijalle, jotkin kytkennät olivat aika outoja, mikä teki tästä hankalan, mutta lisää saa kyllä tehdä, ihan mukava oli kun sai viimeisiin vinkit.