Relaatio 1167

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NonnaNoppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NonnaNoppa

Aktiivinen jäsen
28.07.2024
973
43
28
Tämäkin on olut tosi mukava tehdä, mutta nyt jäin totaaliseen jumiin, ja koskapa muutama muu on saanut tämän valmiiksi, pakko kysyä pientä tuuppausapua!

1.2
oikea puoli, kolme sanaa jumissa. Pääsanasta 6,9 oikealle, yläoikealla kuu 8,8 ja alaoikealla he 10. En enää keksi mitä edes hakea, kaikki olen kahlannut, kirjasampot, ratkojat, leffasivut, wikit ja googlet - mistä lähden etsimään näistä jotain sanaa (jolla ehkä saisi sitten taas jatkoja)?

Tämäkin on olut tosi mukava tehdä, mutta nyt jäin totaaliseen jumiin, ja koskapa muutama muu on saanut tämän valmiiksi, pakko kysyä pientä tuuppausapua!

1.2
oikea puoli, kolme sanaa jumissa. Pääsanasta 6,9 oikealle, yläoikealla kuu 8,8 ja alaoikealla he 10. En enää keksi mitä edes hakea, kaikki olen kahlannut, kirjasampot, ratkojat, leffasivut, wikit ja googlet - mistä lähden etsimään näistä jotain sanaa (jolla ehkä saisi sitten taas jatkoja)?
Tuo oli mullakin viimeinen jumi. Ekat ovat tyttöduon biisejä. 10 on sitä kun tekee mieli riisua kaikki vaatteet ja tehdä sitä :D Ja kiitokset Tiggerille mukavasta rellusta!

• Tykkää
Reactions: NonnaNoppa
Tuo oli mullakin viimeinen jumi. Ekat ovat tyttöduon biisejä. 10 on sitä kun tekee mieli riisua kaikki vaatteet ja tehdä sitä Ja kiitokset Tiggerille mukavasta rellusta!
Kiitos, ilmeisesti se ois ton he- sanan kautta auennut, ilman sitä ei ollut mitään mahdollisuutta kyllä löytää noita biisejä koska noilla hakusanoilla etsin biisejä vaikka miten eikä mitään tullut kartalle. 7 tuntia aikaa meni tähän mukavaan pikkurelluun - ja niistä noin 6 tuntia näihin kolmeen sanaan =D

1.2
Pääsanasta 6,9 oikealle-> kun saat tämän kappaleet, niin nuo muutkin aukeavat: entinen suomal. tyttöduo nasaaliäänellä ja tämä on heidän kappale, joka alkaa pääsanalla (loppuosa englanniksi kuten Lacostessa)
yläoikealla kuu 8,8 ja alaoikealla he 10. 8-8 on edellisen bändin biisi ja sitä kautta aukeaa myös 10, jonka alkusanana he ja loppu peittojen heiluttelua :)

Minulta puuttuisi enää 1.1, vasen alakulma 6 6. Vastasanat on, mutta ei vaan tajua.... Olisiko apuja?

Oon täysin jumissa ruudun 1.1 oikean alakulman kanssa

Eli oikea alanurkka ve. - alas 7? Sen jatko vasemmalle 6-8? Ja siitä koilliseen 6-6 sekä ylöspäin 4-6-7?

Jos johonkin saisin tuuppausta, niin ehkä loputkin aukeaisi, kiitos jo etukäteen

Oon täysin jumissa ruudun 1.1 oikean alakulman kanssa

Eli oikea alanurkka ve. - alas 7? Sen jatko vasemmalle 6-8? Ja siitä koilliseen 6-6 sekä ylöspäin 4-6-7?

Jos johonkin saisin tuuppausta, niin ehkä loputkin aukeaisi, kiitos jo etukäteen
Ve 7 alas englanniksi. Onko sulla pääsanasta se 7 alas? Seuraavaksi tulee sama sana yksikössä, joka on biisi ja 6-8 on siis bändi. 6-6 ja 4-6-7 ko. bändin biisejä.

-Tigger

RUUTU 1.1
Alhaalla vasemmalla SA.. vasemmalle 6/6 ja 5/8
Met.. ylös 15/10
Keskellä rukk.... ylös viistoon vasemmalle 15/8 ja hans...... vasemmalle 11/10
Ylhäällä vasemmalla tu..pa.. ylös 8/5
Näihin pyydän nöyrästi apuja. Kiitos

Tuo oli mullakin viimeinen jumi. Ekat ovat tyttöduon biisejä. 10 on sitä kun tekee mieli riisua kaikki vaatteet ja tehdä sitä Ja kiitokset Tiggerille mukavasta rellusta!
Lamppu, Kysyn tässä kun ei oo ketjua enkä viitsi yhden sanan takia sitä luodakaan =D Jumitan yhdessä sanassa sun rellussa 892 /Mykkä. 1.1 oikea yläreuna, me - 8 - la.

RUUTU 1.1
Alhaalla vasemmalla SA.. vasemmalle 6/6 ja 5/8
Met.. ylös 15/10
Keskellä rukk.... ylös viistoon vasemmalle 15/8 ja hans...... vasemmalle 11/10
Ylhäällä vasemmalla tu..pa.. ylös 8/5 Muokkaus: tämä on siis se missä jälkimmäinen sana on lintu
Näihin pyydän nöyrästi apuja. Kiitos
Luulen että saat nämä noilla juuri annetuilla vinkeillä kahteen edelliseen viestiin?

Viimeksi muokattu: