Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
1.2 vasen alanurkka numa 10?Mä tarvisin vähän apuja... Olen kahlannut kaikki vihjeet läpi, mut en huomannut et tätä olisi kysytty.
1.2
Alk 6 Voim -haetaanko tässä jotain juomalaatua vai mitä?... voim synonyymi
tää löytykin heti... olin jumissa sa alkuisena1.2 vasen alanurkka numa 10?
Maalaisliiton perustaja2.1 uuai 7,5 lai
Saatko noilla?1.1 vas 5,2,6 vinkit luettu mutta ei silti hoksaa. Onko juu.. eedami vai joku muu vastaava? ja 5ja6 väärinpäin vinkin mukaan ?? siinä tarinassa eläin kehuu linnun laulutaitoa, jotta saisi siltä tuon herkun
Juu-8-Mun Valion merkki ja jälkimmäisen asuinpaikka
1.2 JorKa-4,5-Dr juoma löytyy wikin dri
Kiitoksia. Olihan tuo 5 2 6 aika tiukassaSaatko noilla?
Ole hyvä! Kirjasampo laittaa nuo sanat juuri tuossa järjestyksessä, mutta toisinkin päin löytyy .Kiitoksia. Olihan tuo 5 2 6 aika tiukassa
Sitten välähti.2.1
Yläoikealla Ri 5, siitä 6+6, vastasana on
Kau 4
On se siellä Kirjasammossa Uu.. ai novellit ja spe.. su 5 alku siitä ja 6 se suomeksiRUUTU 2.1
Vasemmalla ylhäällä uu.. ai.. alas 4/8 ja siintää alas 3/6/6
Näistä oli vinkki , että novelli kirjailija ja hänen teos. Kirjasammon olen selannut monta kertaa, mutta ei vaan löydy kirjailijaa eikä novellia. Saisko tähän rautalanka vihjettä
RUUTU 2.2
Pääsanan yläpuolella Spel.... Sum... ylös 5 ja siintä ylös 6
Nämä neljä siis puutuu,että tämä olisi valmis.
Kiitos auttajille etukäteen
Paljon kiitoksia..On se siellä Kirjasammossa Uu.. ai novellit ja spe.. su 5 alku siitä ja 6 se suomeksi
Ammus, muita ei ole1.1 Puuttuu MUn-Lint 4 ja PyhVuor 4 -- 6 Valt
1.2 Keis-Juust 10 (oikea laita)
2.2 Maf-Huum 11 ja musk 10 ---5 Alk
1.1 Puuttuu MUn-Lint 4 minne se sen tekee ja PyhVuor 4 yksi sellainen Aaiassa -- 6 Valt
1.2 Keis-Juust 10 (oikea laita) naispuolinen ja myös syötävä
2.2 Maf-Huum 11 sen myynti ja musk 10 ---5 Alk