Relaatio 1179 (TV-sarja)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Apuja ruutuun 2.5 pääsanasta
* Vasemmalla hieman yläviistoon 7 osavaltio. Saako lisävinkkiä? Olen tunkenut yhtä jos toista ja edelleen ei osu kohdilleen. Tämä siis He ja To välissä vasemmalle pääsanasta - itse kysyin tämän tekoälyltä, mutta löytyy ainakin seuraavalla vihjeellä: eteläinen osavaltio Yhdysvalloissa. Se rajoittuu idässä Atlantin valtamereen.

Itse en löydä millään samasta ruudusta vasemmalla laidalla keskellä blu. - 4+6+5, oisko sulla vinkkiä tähän?

Apuja ruutuun 2.5 pääsanasta
* Vasemmalla hieman yläviistoon 7 osavaltio. Saako lisävinkkiä? Olen tunkenut yhtä jos toista ja edelleen ei osu kohdilleen. Tämä siis He ja To välissä vasemmalle pääsanasta - itse kysyin tämän tekoälyltä, mutta löytyy ainakin seuraavalla vihjeellä: eteläinen osavaltio Yhdysvalloissa. Se rajoittuu idässä Atlantin valtamereen.

Itse en löydä millään samasta ruudusta vasemmalla laidalla keskellä blu. - 4+6+5, oisko sulla vinkkiä tähän?

Yhdysvaltalainen poliisisarja, jossa kuvitteellinen poliisiasema. Löytyy imdb kun hakee bl ja selaa alaspäin

Puuttuvat
1.1 kal 7-5
1.4 britt. Tv 10
Pal 8
Plu 14 Da Je
Ci-ag 7+5
1.5 Dys 3 ( s alkava löytyy)
3.5 kol 14 väliviivalla
Pa es 17
4.3 A - 4 - D
Maa 8
4.4 au 8+1+5+9
Tel 11 telpor
5.2 Ro Re 2+9+9
5.3 kau 7
Hel 10

Muut löytyy. Sana sanasta

Puuttuvat
1.1 kal 7-5
1.4 britt. Tv 10
Pal 8
Plu 14 Da Je
Ci-ag 7+5
1.5 Dys 3 ( s alkava löytyy)
3.5 kol 14 väliviivalla
Pa es 17
4.3 A - 4 - D
Maa 8
4.4 au 8+1+5+9
Tel 11 telpor
5.2 Ro Re 2+9+9
5.3 kau 7
Hel 10

Muut löytyy. Sana sanasta
4.3 A - 4 - D Ne kolme kirjainta ja lisäksi r, saat suomalaisen elokuvaetsivän tai hyönteismyrkyn
Maa 8

Samassa ruudussa mikä on Maasta vasemmalle 7?