Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
HAnkala kohta tosiaan, kun on alunperin mennyt sekaisin kaksi henkilöä, nyt se alempi sana kuuluu sille, joka siinä oli alunperin. Voisko laittaa vinkin?Myös 1.3 P.M:stä alaspäin lähtevä on virheellinen nyt, kun P.P. on korjattu
Se on tv-sarja jonka nimi on teollisuuslaitos jossa valmistetaan taivaalla tuikkivia valoja.HAnkala kohta tosiaan, kun on alunperin mennyt sekaisin kaksi henkilöä, nyt se alempi sana kuuluu sille, joka siinä oli alunperin. Voisko laittaa vinkin?
Alkaa sillä Hän ja loppuun tulee miehen nimi. Tarkoittaa alhaista luonnetta.Saisiko apuja:
1.3 Oikealla keskikohta Pi Hän välissä 11
Joo siis kyllä mulla se oli, tarkoitin, että tekijä voisi laittaa vinkin tuohon kohtaan, kun siinä kerran on selkeä virhe. Löytyis helpommin, jos ei löytänyt ennen kuin nimi vaihtui tai ei vaikka satu tätä ketjua lukeman.Se on tv-sarja jonka nimi on teollisuuslaitos jossa valmistetaan taivaalla tuikkivia valoja.
KiittiAlkaa sillä Hän ja loppuun tulee miehen nimi. Tarkoittaa alhaista luonnetta.
On laitettuJoo siis kyllä mulla se oli, tarkoitin, että tekijä voisi laittaa vinkin tuohon kohtaan, kun siinä kerran on selkeä virhe. Löytyis helpommin, jos ei löytänyt ennen kuin nimi vaihtui tai ei vaikka satu tätä ketjua lukeman.
Helpompi ratkaisu olisi ollut poistaa viiva sen alkuperäisen P P ja P S väliltä niin kaikki toimisi ja vihjeet olisivat olleet kohdallaan ilman lisävinkkejäOn laitettu
Olen pahoillani ettei korjaukseni miellyttäneet sinua. Editorissa viivoja ei voi lisätä tai poistaa julkaisun jälkeen.Helpompi ratkaisu olisi ollut poistaa viiva sen alkuperäisen P P ja P S väliltä niin kaikki toimisi ja vihjeet olisivat olleet kohdallaan ilman lisävinkkejä
Kyllä se miellytti, mutta tuli vain mieleen tuollainenkin ratkaisu. Enpä tiennyt tuota rajoitusta, eli anteeksi kovasti typerä kommenttini.Olen pahoillani ettei korjaukseni miellyttäneet sinua. Editorissa viivoja ei voi lisätä tai poistaa julkaisun jälkeen.
Se lammas on ihan itsestään mennyt kadoksiin, sellainen sana siihen eteen.1.1 ruutuun jäi kaksi puutetta
Jee-Lam-Raa 7-6 (hyvä paimen, tai kadonnut lammas ei käy, enkä' löydä muuta...)
Ja ylälaidassa Kää-Par-Syn 16
Minulta puuttuu pari sanaa:
1.2 hir -kan-jät yhdistävä 4 alkujaan italialainen ja ranskalaisen kansanperinteen ihmisiä syövä jättiläinen.
1.3 hiu 10 ponnari
1.3. mu ma 4 paholainen
Löytyisikö apua?
Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä tätä kritiikkiä. Mikä nauruhymiö? Minusta ainakin (tekijänä) on tosi kiva, että ratkojat sanovat, jos jossain on virhe, niin voin sen korjata tai laittaa vinkin. Tässä ketjussa ei minusta ole yhtään asiatonta tai ilkeää viestiä, ihan pelkästään asiallisia ja ystävällisiä kommentteja.Onpa mennyt typeräksi tämä nauruhymiöin ojentelu relaatioiden laatijoille (uskallan ajatella, etteivät he itse ole laatineet ensimmäistäkään). Kiitos kun jaksatte tehdä näitä meille pähkäiltäväksi, ja mahdollisuuksien mukaan jättäkää nämä omaan arvoonsa.
Minä olen käsittänyt nuo nauruhymiöt sillä lailla, että kirjoittajan tarkoitus on nimenomaan ystävällisesti mainita asiasta. Mutta varmasti ne voi tulkita toisinkin, jos pahaa tahtoa on. Itsekin pari relaatiota laatineena olen samaten kiitollinen huomautuksista ja vinkeistä kuinka voisin tehdä niistä parempia, vaikka jokin vinkki olisikin käyttökelvoton syystä tai kolmannesta.Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä tätä kritiikkiä. Mikä nauruhymiö? Minusta ainakin (tekijänä) on tosi kiva, että ratkojat sanovat, jos jossain on virhe, niin voin sen korjata tai laittaa vinkin. Tässä ketjussa ei minusta ole yhtään asiatonta tai ilkeää viestiä, ihan pelkästään asiallisia ja ystävällisiä kommentteja.
-Tigger