Relaatio 1203

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kuulemma ei virheistä saisi mainita, mutta ruudussa 1.3 oikeassa alakulmassa sen lastenkirjailijan sukunimi on aika lailla väärin. Kannattaisi varmaan korjata.

muutenhan tämä on taas tavan mukaan ollut miettimisen arvoinen relaatio 😀

• Tykkää
Reactions: Steppis
Joo, kiitos taas laatijalle! Oli mukava ratkoa. Pari muutakin korjattavaksi (ethän suutu, ethän)
1.1. Laulaja J.T. sukunimessä yksi kirjain liikaa?
1.3. Pu-hahmo on toisen Pi-nimisen eli P.M. eikä P.P.

• Tykkää
Reactions: Steppis
Seison ojennettuna. Tosi tyhmiä ja ärsyttäviä kirjoitusvirheitä meikärelluilijalta + se väärä sukunimi. Kiitos kun huomioitte ja ilmoititte ja myös korjasin relluun. Ja, ei näitä tarvitse anteeksipyydellä, päin vastoin hyvä että ilmoitatte.
Ehkä jossain siellä edellisessä keskustelussa tuli isoja puolin ja toisin ja väärinkäsityksiä, en missään kohden enkä vaiheessa halunnut dissata näitä väärinkirjoitusten / väärien tekijöiden etc esille tuomista - vaan joku pieni yritys oli arvottaa kaikkia rellunlaatijoita vaikka kuka mitenkin ja millä moodilla tekee, jos ei mieleinen voihan ne aina ohittaa.
Kiitti kun/jos tykkäsitte kuitenkin :)

1.1 ruutuun jäi kaksi puutetta
Jee-Lam-Raa 7-6 (hyvä paimen, tai kadonnut lammas ei käy, enkä' löydä muuta...)
Ja ylälaidassa Kää-Par-Syn 16
Se lammas on ihan itsestään mennyt kadoksiin, sellainen sana siihen eteen.
Toinen on kristinuskoon ja muutamiin muihin uskontoihin kuuluva oppi, jonka mukaan ihmiskunta on alkujaan luotu synnittömään tilaan Jumalan läheisyyteen, mutta josta ihminen on langennut nykyiseen tilaansa rikkomalla Jumalan tahtoa vastaan.

Onpa mennyt typeräksi tämä nauruhymiöin ojentelu relaatioiden laatijoille (uskallan ajatella, etteivät he itse ole laatineet ensimmäistäkään). Kiitos kun jaksatte tehdä näitä meille pähkäiltäväksi, ja mahdollisuuksien mukaan jättäkää nämä omaan arvoonsa.

Onpa mennyt typeräksi tämä nauruhymiöin ojentelu relaatioiden laatijoille (uskallan ajatella, etteivät he itse ole laatineet ensimmäistäkään). Kiitos kun jaksatte tehdä näitä meille pähkäiltäväksi, ja mahdollisuuksien mukaan jättäkää nämä omaan arvoonsa.
Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä tätä kritiikkiä. Mikä nauruhymiö? Minusta ainakin (tekijänä) on tosi kiva, että ratkojat sanovat, jos jossain on virhe, niin voin sen korjata tai laittaa vinkin. Tässä ketjussa ei minusta ole yhtään asiatonta tai ilkeää viestiä, ihan pelkästään asiallisia ja ystävällisiä kommentteja.
-Tigger

Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä tätä kritiikkiä. Mikä nauruhymiö? Minusta ainakin (tekijänä) on tosi kiva, että ratkojat sanovat, jos jossain on virhe, niin voin sen korjata tai laittaa vinkin. Tässä ketjussa ei minusta ole yhtään asiatonta tai ilkeää viestiä, ihan pelkästään asiallisia ja ystävällisiä kommentteja.
-Tigger
Minä olen käsittänyt nuo nauruhymiöt sillä lailla, että kirjoittajan tarkoitus on nimenomaan ystävällisesti mainita asiasta. Mutta varmasti ne voi tulkita toisinkin, jos pahaa tahtoa on. Itsekin pari relaatiota laatineena olen samaten kiitollinen huomautuksista ja vinkeistä kuinka voisin tehdä niistä parempia, vaikka jokin vinkki olisikin käyttökelvoton syystä tai kolmannesta.
- V R -

Yhteistyössä