Relaatio 1218

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Enpä pääse alkua pidemmälle.
Pääsana alas 12
Ylhäällä Avar.... - 12 - St Tr Ent
(tuosta Av sanasta kuuluisi lähteä myös viivat kahteen ylhäällä olevaan sanaan)
Ylä oikea Ven... 5+2+5

Pääsana alas 12
Ylä oikea Ven... 5+2+5

Sainkin nuo muut, mutta tuo Narnia-ruudun ylhäällä Avar.... - 12 - St Tr Ent kaiken mahdollisen ole (kai) yrittänyt) en keksi

- Oliskos reilua laittaa näihin vihje, jotku muutkin voivat tarvita näitä samoja

Sainkin nuo muut, mutta tuo Narnia-ruudun ylhäällä Avar.... - 12 - St Tr Ent kaiken mahdollisen ole (kai) yrittänyt) en keksi

- Oliskos reilua laittaa näihin vihje, jotku muutkin voivat tarvita näitä samoja
Kun televisiossa on sellaisia ohjelmia, joissa on useita jaksoja, niin kyseessä on televisiosa…, ja kun se sa… kertoo ava... niin kyseessä on ava…..sa…

Pääsana alas 12
Ylä oikea Ven... 5+2+5

Mikä se on se Ven-Per 5-2-5?

Joo, mä en kans nyt pääse mihinkään! Tosiaan se 12 alas pääsanasta, ja ven 5-2-5 ois ehkä avuksi että pääsis edes toisiin ruutuihin (mulla ei siis ole edes sitä per-sanaa mikä tässä edellä mainittu). En saanut hec 7 kauttakaan edettyä, kun en saanut siihenkään mitän sopimaan.

Puuttuisi 1.2
hel ylös 5 8 ja siitä ylös 12
1.3
vasemmassa reunassa tulia ylös 7 ja siitä ylös 15
ylhäällä keskellä mie oikealle 5 11
Näihin jos saisi apua.

Joo, mä en kans nyt pääse mihinkään! Tosiaan se 12 alas pääsanasta, ja ven 5-2-5 ois ehkä avuksi että pääsis edes toisiin ruutuihin (mulla ei siis ole edes sitä per-sanaa mikä tässä edellä mainittu). En saanut hec 7 kauttakaan edettyä, kun en saanut siihenkään mitän sopimaan.
Se 12 löytyy kyllä wikin täsmennyssivulta. Tuo toinen on muinainen esine. Se per on maa.

Puuttuisi 1.2
hel ylös 5 8 ja siitä ylös 12 nuortenkirjailija ja hänen kirjansa / Tätä en löydä, oletan että hel on etunimi, mutta ei löydy kirjasammostakaan.
1.3
ylhäällä keskellä mie oikealle 5 11 keskivertokansalainen / Tätä en ymmärrä.
2.3
alhaalla vasemmalla kuol kaakkoon 14 monen mielestä näitä tapahtui sodissa / tähänkin kaipaisin tarkennusta, on niin paljon asioita, enkä löydä sopivaa, vaikka etu vastasana onkin.

Mikä sana on avaruussarja??? Aloitusruudussa siis. Ei wikisanakirjassa, ei wikipediassa ole tuolla nimellä mitään mainintaa ko leffoihin. Ok, toki varmaan jossain puheissa, mutta silti....

Yhteistyössä