Relaatio 1259

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MAG1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika pitkälle pääsin jo... Kolme ruutua vielä aiheuttaa ongelmia (kyllä, valmistakin on tullut!). Reilu kymmenen sanaa puuttuu ja niistä ei ole kaikki vielä ees löydetty....

Olen nyt käynyt kysymykset ja vinkit läpi kahteenkin kertaan, mut ihan kaikkia en tajua siltikään

1.3
Oikea yläkulma on ihan tyhjä...
Ou ja Tap yhdistävä 6 -ei ole vastasanoja löytyy ihan wikistä
Johannes Brotheruksen bändistä 7 (Olen yrittänyt kahlata kappaleet, jopa Vain Elämää -kappaleet, mut ei löydy ei.

3.1
Spo, Gä.Ca ja Yl yhdistävä 5 ja sen jatko 3+5, vastassa Inf sama puuttuu, samoin siitä vielä se 7 onko sulla se?

3.3
Oikeassa alakulmassa Vanh 5 (rajasana, ei ole apuja naapuriruudussa) Ei käy nuori, vaari, pappa, vanha... liittyy rahaan. tän avulla alkaa sit aueta se 1.3 kulmakin.

1.3
Johannes Brotheruksen bändistä 7 (Olen yrittänyt kahlata kappaleet, jopa Vain Elämää -kappaleet, mut ei löydy ei. Tässä ei olekaan tuo bändi, vaan biisi, ja sen esittäjä on tuo kysymäsi 7

3.1
Spo, Gä.Ca ja Yl yhdistävä 5 yleissana esim. radio, tv, sanomalehti, netti ja sen jatko 3+5, vastassa Inf

1.1
pääsanasta alas 5 Biisi
ima 4,6 Tuo ima on biisi ja 4,6 sen esittäjä
lin 10 sanan loppu on tuo ja alku jotain mitä artisti esim esittää
lin 4,2,1,4 biisi, saat tuon toisena kysymäsi kautta

1.2
dark ylös 4,7,4 albumi, vastasana yhtye
pert 6,7 Ääninäyttelijä

1.3
kuo mie 8,6,6 vaatii jomman kumman vastasanan, toki voi yrittää johtaa tuosta kuo mie ajatuksella, että on erään elokuvasarjan yksi osa
kuu 7 Artisti, jonka biisi/single tuo kuu on