V
vierailija
Vieras
2.1 vasemmassa alakulmassa 9+8 jonka alla Me....
2.1 vasemmassa yläkulmassa 5 Tra..... -sanan alapuolella.
2.1 vasemmassa yläkulmassa 5 Tra..... -sanan alapuolella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
2.1 vasemmassa alakulmassa 9+8 jonka alla Me....
2.1 vasemmassa yläkulmassa 5 Tra..... -sanan alapuolella.En osaa tätä vinkata, sanon suoraan: Sedna
ei kun tää on se väliviivallinen, puuttuu se vasemmassa alalaidassa oleva.Löytyy Arizonasta.
Mikä mahtaa olla 1.2 pääsanasta lounaaseen 11 11 5. En varmaan vaan saan sanoja oikeaan muotoon
Edelleen puuttuu seuraavat:
- 2.1 aikaisemminkin kysytty aivan vas.alanurkka 9 8, lähtee sanasta Me, mutta ei jatku mihkään tämä puuttuu mullakin
- 2.2 oikealla keskellä 12 8 teor fys
- 2.3 pääsanan alapuolella kolmas sana 13, yhdistyy alapuolen op -sanaan Löytyy At La Mi Ar wikistä, toinen kappale,
3.3 koillinen SuSäTe alla 12 ei yksi vaan moni -ver
3.3 lounas KyPiAi vas:lle 10 7 frid yht
3.3 länsi AlRä oik 8 ilman al
3.3. etelä Ai-av alla 11 14 kosm stand.mal
ja sen alla .........–.........–...........–........ (40) ......... (9) FLRW metr
Jos joku osaisi vinkata
Löysin! Siperiassa tapahtunut metvielä kysyn tätä 2.1.
- alhaalla vasemmalla 9 8, met sanan yläpuolella, ei jatku mihinkään, aikaisemmat vinkit ei ole tuottaneet toivottua tulosta
Hienoa, onnittelut. Ja kiitos kun jaoit. Nyt se on valmisLöysin! Siperiassa tapahtunut met
Onnea! Haluasitko vinkata mulle noi tossa ylempänä?Hienoa, onnittelut. Ja kiitos kun jaoit. Nyt se on valmis![]()
17 13 molemmissa kaksi sanaa,Onnea! Haluasitko vinkata mulle noi tossa ylempänä?![]()
Varmaan väärin ymmärsin. No mutta tämä hehkuva kaasukuoriTuo ei nyt ollut siihen mitä kysyin, mutta nuo 2.3 selvitin itse. Vielä tarvitsisin vinkkiä 1.3 vasemmalla ylhäällä 13 4, yhdistyy he pä su ja ba lu
Kiitos!Varmaan väärin ymmärsin. No mutta tämä hehkuva kaasukuori
Ensimmäinen sana vastaa kysymykseen millainen, eli Pla...nen ja siitä HePästä loppuosa.Tuo ei nyt ollut siihen mitä kysyin, mutta nuo 2.3 selvitin itse. Vielä tarvitsisin vinkkiä 1.3 vasemmalla ylhäällä 13 4, yhdistyy he pä su ja ba lu
Erään ammattikunnan navigointijulkaisuEnsimmäinen sana vastaa kysymykseen millainen, eli Pla...nen ja siitä HePästä loppuosa.
Löytyisikö sinulta 3.2 Alm... alla oleva 10 9? Kävin läpi kaikki kalenteriluokat kuten täällä vinkattiin, mutta mitään en saanut spimaan.
Enää kolme sanaa puuttuu:Enää kolme sanaa puuttuu:
2.2 ylhäällä keskellä 14 yhdistyy pla tut ja ek pl ja tä
3.2 pääsanasta vasemmalle yläviistoon 5
3,2 vasen reuna ma ke ma ku-11- navi
Kiitos jo etukäteen.
Löytyisikö sinulta 3.1 oikea yläkulma Ma ke ma ku 14Enää kolme sanaa puuttuu:
2.2 ylhäällä keskellä 14 yhdistyy pla tut ja ek pl ja tä
3.2 pääsanasta vasemmalle yläviistoon 5 Kirkollinen ammatti
3,2 vasen reuna ma ke ma ku-11- navi Makema:n alempi piirros ja sieltä kuvateksti
Kiitos jo etukäteen.
Suurkiitos! ajattelin tätä mutta laskin jälkimmäisen sanan kirjaimet väärin enkä edes kokeillut.Löysin! Siperiassa tapahtunut met