V
vierailija
Vieras
Olin liian hätäinen, löytyi.2.3. Onko kellään vinkata vielä noita 2.3. lyhenteiden alla olevaa 6+7+9
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olin liian hätäinen, löytyi.2.3. Onko kellään vinkata vielä noita 2.3. lyhenteiden alla olevaa 6+7+9
Minulta puuttuu myös tuo 15 = 1 - > jään seuraamaanTätä en keksi, saisiko lisäselvitystä:
3.3 pääsanasta oikealle yläviistoon 15 = 1 "massan suhde sen tilavuuteen" + "kriteeri" =1
Siitä vasemmalle lähtevä 6 myös puuttuu ?
Greenwich Mean Time. Onko sulla mitään, mitä kysyin viestissä #303?Minulta puuttuu myös tuo 15 = 1 - > jään seuraamaan
6 on avaran synonyymi
Onko sinulla 3.2. vasen alakulma tkpl:sta 3
Se kun tuo meidän tähti hetkellisesti ei näy.Olisiko vinkkiä 3.2 ruutuun ma ke ma ku 16 au ke ma ku?
Löysin itse vastauksen - liittyy hip sanaan, löytyi sen lähteistä.3.2 Vasemmalla ylhäällä 9-kirjaiminen sana- en tiedä mihin sanaan liittyy, mutta yläpuolella mer alm, vasemmalla hip, aris, alapuolella us?
Mistä löytää tuon 6 7 9Olin liian hätäinen, löytyi.
Mistä löytää tuon 6 7 9
Olisiko sinulla:2.1 puuttuu oikeasta alakulmasta ProPlaKie alapuolelta 16 johtava aurinkokunnan syntyä selittävä teoria
2.3 puuttuu alarajalta 17 nopeasti värähteleviä sähkömagneettisia radioaaltoja ja 18-8 tämä puuttuu minultakin...
3.1 puuttuu ylälaidasta HiilDi-Met 15 päästää lähes kaiken auringonsäteilyn lävitseen ja sen alta 10 edellisen alavasemmalla oleva 6 alkuun
3.2 puuttuu oikelta rajasana 10 (lähtee Galileosta) 2 vaihtoehtoa: gravitaatio toisin / sillä katsotaan taivaalle
Kiitos edellisistä.Olisiko sinulla:
1.1 LiRak ylös 11 4 (pääsanan yläoikealla) LiRa halo
1.3 Av TäJo alas 8 (pääsanan ylävasemmalla) Messier 45
2.2 alarajasana keskellä 6 5 uusimman vastakohta + science
3.1 vasen laita Ter ylävasempaan 10 Ilmakehän rajakerros
3.3 GalJou vasen 5 13 Bereniken hiusten tähdistössä ja Ve Ru ylös 12 on Doppler-ilmiö, jossa valon aallonpituus kasvaa, eli siirtyy kohti spektrin punaista päätä
Löytyykö sulta:Kiitos edellisistä.
Olisko sulla vielä
2.2 pääsanasta lähtevä rajasana oikealle 21 (vastassa on gam ja rönt, mutta olen yrittänyt tähän vaikka mitä vääntää enkä saa oikeaa muotoa) löytyy pääsanan wikin osa-alueet -kohdasta, ei sinisellä mutta listassa kuitenkin
2.2-3.2 rajasana 15 (VanTie oikealla puolella) samassa listasssa kuin edellinen, tämä sinisellä
3.3 Se 15 = 1 jota on kyllä vinkattu, mutta en saa oikeaa muotoa puuttuu valitettavasti minultakin, sama ongelma... ja oikessa laidassa AIk-Räj-VaNo 9 jos tulkitsin oikein niin se matka jonka valo kulkee vuodessa
2.2 heti pääsanans oikella puolella 10 (tulee ehkä fysiikasta, ehkä kemiasta, who knows...)Löytyykö sulta:
1.3 SyTa alta (pääsanan yläpuolella) 3 7 9 NGC ja pääsanasta kaakkoon 10 8 (MuSiGa yläpuolella) luettelon on koonnut Patrick Moore
2.1 Mars - 11 4, tähän oli jotain kuvatekstin vieressä -tyyppistä vinkkiä mutta ei osu millään Ares on myös tällainen. Eli iso tappelu (genetiivissä) + yliluonnollinen olento + Mars
multa puuttuu enää se 3.3 ruudun 15 = 1, kerro ihmeessä jos keksit sen.2.2 heti pääsanans oikella puolella 10 (tulee ehkä fysiikasta, ehkä kemiasta, who knows...) sama alku kuin muutamassa muussa sanassa, alta loppu (tämä lähtee kemiasta)
2.3 En löydä Hubblen ottamia kuvia (oikea alakulma 6-7-4-5) hubble-avaruusteleskooppi -wikistä, johdannossa
3.2 En löydä sitä Hipparkhoksesta oikelale lähtevää 9 pyörimisakselin suunnan jatkuvaa, hidasta muuttumista
Mulla puuttu tuon lisäksi vielä samasta 3.3 ruudusta VeRu 5-7 yläoikealle (iha pääsanan päällä)multa puuttuu enää se 3.3 ruudun 15 = 1, kerro ihmeessä jos keksit sen.
Eikun ei mittään. löysin tuon sanan avulla tän vipankin ja valmista tuli. Kiitti avustaLÖYSIN!!!!
Ei standardi vaan parametri
Viititkö vinkata tuon 3.3 ruudusta VeRu 5-7 yläoikealle (iha pääsanan päällä), niin tää olis valmis
Mulla puuttu tuon lisäksi vielä samasta 3.3 ruudusta VeRu 5-7 yläoikealle (iha pääsanan päällä) hypoteettinen energian muoto
Ahaa, loistavaa, tämä tulikin omaa vastausta kirjoitellessa. Kiitos sinulle!Eikun ei mittään. löysin tuon sanan avulla tän vipankin ja valmista tuli. Kiitti avusta