Free 7,2,10 on tunnettu biisi, mutta siellä ei ole tuota 2 nimessä, vaikka niin biisissä lauletaankin. Eli kuten tuolla jo aiemmin vinkkasin, se löytyy listalta muodossa 7,10
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun järkiparka on jäätynyt näihin viimeisiin(kin) sanoihin
1.2 pääsanasta ylös 8 vastassa N.. Kielioppia, mikä muoto kun tapahtuu N
1.4 alaosassa Eur 9 raiteita pitkin yleensä nuorisona reppu selässä ja Ta 11
1.5 alaosassa Kop alas 6 tuo sana englanniksi ja siitä alas se vinkattu laulaja hyvin kuuluisa pyöreärillinen maailmanparantaja muusikko
Hjälp!![]()
Oot kyl nyt väärässä, kato goolesta kun sen biisin kirjoitat tuolla 7,2,10Free 7,2,10 on tunnettu biisi, mutta siellä ei ole tuota 2 nimessä, vaikka niin biisissä lauletaankin. Eli kuten tuolla jo aiemmin vinkkasin, se löytyy listalta muodossa 7,10
Saisinko apua 5.4 la - lo väliseen 6,6 . Ennteoälynkään kanssa löytänyt, taidan olla liian nuori. Laulajan nimellä voisi löytyä.Minun järkiparka on jäätynyt näihin viimeisiin(kin) sanoihin
1.2 pääsanasta ylös 8 vastassa N.. -kielioppitermi
1.4 alaosassa Eur 9 ja Ta 11 - raiteilla tehtävä reissu; yleissana ajoneuvoille
1.5 alaosassa Kop alas 6 ja siitä alas se vinkattu laulaja - esim. Kuplavolkkarin nimitys englanniksi
Hjälp!![]()
Vinkki tulikin sillä välin, kun itse kirjoitin…Saisinko apua 5.4 la - lo väliseen 6,6 . Ennteoälynkään kanssa löytänyt, taidan olla liian nuori. Laulajan nimellä voisi löytyä.
Okei, sopii mulle, mä etsin sitä wikistä ja siellä se oli ilman 2.Oot kyl nyt väärässä, kato goolesta kun sen biisin kirjoitat tuolla 7,2,10
Vinkkasin jo aiemmin, että Carolan biisi.Saisinko apua 5.4 la - lo väliseen 6,6 . Ennteoälynkään kanssa löytänyt, taidan olla liian nuori. Laulajan nimellä voisi löytyä.
Ajetaan Me Tandemilla IIFree 7,2,10 on tunnettu biisi, mutta siellä ei ole tuota 2 nimessä, vaikka niin biisissä lauletaankin. Eli kuten tuolla jo aiemmin vinkkasin, se löytyy listalta muodossa 7,10
Kiitos, nyt löytyi. Carolan levyistä en sitä löytänyt.La-Lo 6,6 on levyttänyt moni artisti, tehtiin alun perin vuonna 1968 Laila Kinnusen laulettavaksi =)
pikku apu:
1.2
pääsana lounas 10 kynällä
1.3
kymmen 8 6 8 ulkoleikki
1.4
niil oikea 7 missä virtaa
1.5
vampyy ylös 13 laji monikossa
5.1
eduskun koilinen 7 6 14 9 kappale
Suomessa vain istutettuna, Suomen särkikaloista suurimmaksi kasvava.Ja sitten vielä tuo jumalan mieliharmi 2.3 alhaalla Ka.. alas 6, mitään muita sanaoja ei näy liittyvän
Kiitos! Olihan ns työmaa tämä relluSuomessa vain istutettuna, Suomen särkikaloista suurimmaksi kasvava.
2.2 puuttu se TuoJou 6-5 LIENEE VÄÄRÄ SIVU
4.5 Ajat 10 --- 17 Ap-Lei (ei ainakaa ko bändin biiseistä löydy) - liittyy Kiinaan
5.1 pääsanasta 8 oikealle, vastassa sdp ja persut, mutta vastuas ei ole puolue... ja YhtKun-Kou 15 - ensimmäinen oikein, mutta tulee monikkoon, toinen on oppiaine.