V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sama etsinnässä. Oon saanu auki vaan sen vasemmalla olevan ruudun.Onkohan kukaan saanut tästä ensimmäisestä ikkunasta tuota ruutua oikealle auki? Me 5+9 ?
Sekä että. Olen löytänyt siihen ruutuun muutaman sanan, osa liittyy juhlaan ja osa leffaan.Onpas vaikeasti etenevä rellu. Sain 3.2 auki mutta en ole löytänyt siihen kuin yhden sanan. Liittyykö pääsana juhlaan vai elokuvaan?
Tim Burtonin elokuva, joka liittyy pääsanan aiheeseenSama etsinnässä. Oon saanu auki vaan sen vasemmalla olevan ruudun.
Löytyisikö siihen ruutuun 3.2 alhaalla olevaa rajasanaa ........... (11) ..... (5) ...... (6) niin saisi edes yhden ruudun lisää auki?
Itsekin selasin samaa luetteloa. Kaksi leffaa arvasin itse, koska ovat lempi leffoja. Onko sulla mahdollisesti pääsanasta alas 3-4, 3-6-4, 9-2-3-6 , alavasemmalle 6-3 tai oikealle 4 ja alaoikealle 10. Ne muut löytyy itseltäni.MIstä näitä aloitusruudun leffoja kannattaisi etsiä? Nimittäin selaisn wikipedia kauhuelokuvat-luettelon läpi ja löysin kolme sopivaa... Että mitenkä niinkuin pääsisi alkuun?