V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Not giving in väärin kuultu2.3. meemit pääsanasta vasemmalle 9?
Juurikin näin, tää ei ole edes rellua nähnyt...Paljon on rullut relluja tehtyä ja tämä menee heittämällä kärkeen huonoimpana ja epäloogisimpana.
Kenen arkipäivää on kenen ei. Mun elämä ei vaateiden ja muodin ympärillä pyöriEli siis valitat aiheesta, mikä pyörii vaatteiden ympärillä ja siitä, mitä löytyy pilvin pimein ympäri nettiä. Arkipäivää nuo on jos yhtään perehtyy. Vinkkejäki on annettu ja jos viitsisi yhdistää niitä aihe alueeseen nii löytyisi kyllä
Mistä tiedät montako tuntia on nettiä väännellyt, turha sunkin on yleistää, mut kun tämä ei oo rellu vaan ihan suora AMA.Näin tähän puol vuotta vaivaa ja käyttänyt tunteja mun omaa aikaa vielä siihen, että kerron vastauksia mun omaan tekeleeseen ja ihmiset ei osaa mitää muuta ku valittaa. Selvä sitte. Loppu auttaminen tähän. Pärjätkää omillanne. Ei osata olla kiitollisia sitte pätkääkään. Tehkää ite parempi. Se, ettei jaksa perehtyä aiheisiin on kyllä puhtaasti omaa syytä
Hei, ei nyt kannata jättää hommaa kesken kun moni on jo tosi pitkällä. Ei anneta periks. Anna vaan helppoja vastauksia varsinkin niihin, joita eniten kysellään. Ja kaikki muutkin helppoja vastauksia jos niitä on tiedossa niin päästään kaikki viettään juhannusta.Näin tähän puol vuotta vaivaa ja käyttänyt tunteja mun omaa aikaa vielä siihen, että kerron vastauksia mun omaan tekeleeseen ja ihmiset ei osaa mitää muuta ku valittaa. Selvä sitte. Loppu auttaminen tähän. Pärjätkää omillanne. Ei osata olla kiitollisia sitte pätkääkään. Tehkää ite parempi. Se, ettei jaksa perehtyä aiheisiin on kyllä puhtaasti omaa syytä
Tai sit on vaihtoehto, että tehdään yhdessä ruudut loppuun, kyl jokaisella on jotain.Hei, ei nyt kannata jättää hommaa kesken kun moni on jo tosi pitkällä. Ei anneta periks. Anna vaan helppoja vastauksia varsinkin niihin, joita eniten kysellään. Ja kaikki muutkin helppoja vastauksia jos niitä on tiedossa niin päästään kaikki viettään juhannusta.
2.2
det 8 Alkuun Bat ja loppuun ruudun toisen pääsanan alku
sin stre 4,6 My Name Is Earl season 1 jakso 11
oikea alakulma 4,5,3,5,3,5 John C. Reilly
vasen alakulma 3,6,2,4 Joan Cusack
fre fri 4,4 lopputili enkuksi
siis ymmärtääkinNo, nythän tuli vinkit niin et ne ymmätääkin![]()
1.3
pääsanasta vasemmalle 9,8 Esim. Lordi on tälläinen
eur son cont 6,10 jossa suhuässä ”Dancing Lasha Tumbai”.
pääsanasta ylös 11, joka ei yhdisty mihinkään tuota ei ole
dus the tur 7,8 mitä euroviisuissa tehdään + eläin
suom 12 kansallislintu
Ilmesesti tarkoitat 5.2 -ruutua. Täällä oli jo jossain vinkattukin, että laita Youtubeen hakuun Ku ja aiempi ku. Saat videon, josta löytyy kaikki kuuntelemalla.3.2 mitä tuohon kummeliin haetaan kun en ole saanut yhtäkään auki.
Olisiko sinulla samaan ruutuun pääsanan alla hipsuissa oleva 11+5. OIkeaa oppia ei tunnu löytyvän millään.ruudusta 5.5
puuttuisi usk 12 ja 7+14 parodisilla piirteillä varustettu jumalolento
ate 9+15+12
rautalankaa jos saisi kun ei muuten tajua
ruudusta 5.5
puuttuisi usk 12 kannattajamäärältään laajimmat ja 7+14 parodisilla piirteillä varustettu jumalolento
ate 9+15+12 jumalauskoisia uskontoja vastaan suunnattu satiiri internetissä
rautalankaa jos saisi kun ei muuten tajua
Kiitos avusta.Not giving in väärin kuultu