Relaatio 13 on täällä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raitakissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Saisinko mäkin sit viel jeesiä? Tuo viljasta lähtevä väliviivainen?

Ja veritimantista 6?

ensimmäinen on viljan säilytyspaikka ja toisen maan hallitusta vastaan sotiva sissiliike rahoitti toimintaansa veritimanteilla.

lounas + juoma 6?

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Bambi:
Kahdeksan puuttuu eikä muu auta kuin pyytää vihjeitä:

Texas ranger
talli -> härkä 4+5

Jalkapallo
Chelsea 6 tai E-Afrikka 4+6
Saksa, Hitler ja h-inflaatio 8+5

Moottori
suoraan 15 tai u-auto 5+4
tykki 10

Hesperia
k-kirous, seita, n kirot 7

härkä on red bullin sisartalli
chelsean kotikaupunki, e-afrikassa tämän mukaan nimetty kaupunki
hitlerin aikaa edeltänyt tasavalta
kiertomäntämoottori, yks urheiluauto jossa tällainen moottori
hesperiassa: synti sekin jos on noita, tästähän harry potter fanejakin syytetään

Enää tykkiä vaille. Kiitän suuresti!

Nyt pääsin melkein samaan tahtiin teidän kanssa, mutta kuitenkin sen verran jäljessä, etten voinut keskusteluun osallistua. Mulla jäikin nyt ihan pimentoon, että mikä se Chuck Norris 5+5 oli, jos sitä ylipäänsä edes käsiteltiin. Taisi olla ihan helppo, mutta mulla ei vaan sytytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Z:
Nyt pääsin melkein samaan tahtiin teidän kanssa, mutta kuitenkin sen verran jäljessä, etten voinut keskusteluun osallistua. Mulla jäikin nyt ihan pimentoon, että mikä se Chuck Norris 5+5 oli, jos sitä ylipäänsä edes käsiteltiin. Taisi olla ihan helppo, mutta mulla ei vaan sytytä.

USA:n merijalkaväkeen liittyi(kö?)

Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Nostelen :snotty:
5 sanaa puuttuu
Buzzista 4+6 => se kuuluisampi buzz, neilin matkakaveri
Mootorista Teho 2 => näissä tehon korvasi sittemmin ido 59 ja muut pöntöt
Charlesista New York 10 ja Missouri/St Louis 7+4 => mikä charlesin tekemä lähti new yorkista, st. louisin kuuluisa maamerkki

Ja joku mikä aukee vielä ? => se on ilmeinen kun luet st louisin maamerkistä

Voisiko joku vielä auttaa? Saa sanoa vaikka suoraan :D Viis viimeistä sanaa puuttuu ja ei löydy millään vaikka olen vinkkejäkin lukenut.

Toi anatomia 10->menee sukupuol. juu siitin ja emätin on näitä? genitaali, sukupuolielin jne. ei aukea tyhmälle.

Jalkapallo 4 kirj, menee mm-kisoihin, olen varmaan sokea ku en löydä

Moottori ruutu vesi 9 kirj, menee Hiidenv.

Ja tuo Hesperia 10 espanjalainen kaupunki, mä en sitä löydä ees enkkuvikistä.

Alkuperäinen kirjoittaja manta:
Voisiko joku vielä auttaa? Saa sanoa vaikka suoraan :D Viis viimeistä sanaa puuttuu ja ei löydy millään vaikka olen vinkkejäkin lukenut.
Toi anatomia 10->menee sukupuol. juu siitin ja emätin on näitä? genitaali, sukupuolielin jne. ei aukea tyhmälle. => jätä "puoli" pois, ne on silti samat elimet.

Jalkapallo 4 kirj, menee mm-kisoihin, olen varmaan sokea ku en löydä => joo. kuka järjestää, lajiliitto

Moottori ruutu vesi 9 kirj, menee Hiidenv. => järvi uudellamaalla, vaihda sanojen paikat.

Ja tuo Hesperia 10 espanjalainen kaupunki, mä en sitä löydä ees enkkuvikistä. => siis yhdysvaltain osavaltio jossa on hesperia-niminen kaupunki